کد خبر: 527136
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۴ ۱۰:۴۳:۰۰
| |

علی بابایی کارنامی، نماینده ساری در مجلس:

رتبه‌بندی معلمان باید نگاهی آموزش محور و پرورش محور داشته باشد

نماینده ساری در مجلس گفت: نگاه ما در بررسی لایحه رتبه بندی معلمان باید آموزش محور و پرورش محور باشد. سایر پیشنهادات در خصوص نیروهای اداری و خدماتی و یا حتی معلمان در قانون خدمات کشوری دیده شده است.

رتبه‌بندی معلمان باید نگاهی آموزش محور و پرورش محور داشته باشد
کد خبر: 527136
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۴ ۱۰:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 24 آذر) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه نظام رتبه بندی معلمان اظهار داشت: ما نمی‌توانیم در قانون گذاری ناعادلانه عمل کنیم؛ متأسفانه برخی نمایندگان مجلس در جریان بررسی لایحه نظام رتبه بندی معلمان پیشنهاداتی را ارائه می‌کنند که ناعادلانه است.

به گزارش فارس، وی افزود: اصل 3 و 43 قانون اساسی ما را به عدالت محوری سوق می‌دهد. نگاه ما در بررسی لایحه رتبه بندی معلمان باید آموزش محور و پرورش محور باشد. سایر پیشنهادات در خصوص نیروهای اداری و خدماتی و یا حتی معلمان در قانون خدمات کشوری دیده شده است.

نماینده ساری در مجلس تصریح کرد: نگاه ما در بررسی این لایحه باید معلم محور بوده و براساس شاخص‌های آموزشی و پژوهشی مواد را به تصویب برسانیم و اجازه ندهیم تا با سایر پیشنهادات از مسیر اصلی انحراف پیدا کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها