کد خبر: 527135
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۴ ۱۰:۴۱:۰۰
| |

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس:

رفع نگرانی معلمان و تأمین معیشت آنها دغدغه مجلس و حاکمیت است

رئیس مجلس با اشاره به پایان بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان گفت: بعداز حدود یک دهه و عبور از فراز و نشیب‌ها، مجلس یازدهم با کمک دولت سیزدهم توانست ضمن تأمین بار مالی رتبه‌بندی نگرانی و دغدغه معلمان را رفع کند.

رفع نگرانی معلمان و تأمین معیشت آنها دغدغه مجلس و حاکمیت است
کد خبر: 527135
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۴ ۱۰:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 24 آذر) در جلسه علنی مجلس و بعداز پایان بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان اظهار داشت:‌ امروز بعد از قریب به یک دهه و با عبور از فراز و نشیب‌ها لایحه رتبه‌بندی معلمان با همراهی مجلس یازدهم و دولت سیزدهم و با تأمین بار مالی به نتیجه رسید.

به گزارش فارس، وی افزود: زمان‌بر بودن رسیدگی به لایحه رتبه‌بندی معلمان به دلیل نیاز به بررسی بیشتر جوانب این موضوع و رعایت قانون اساسی و بار مالی این طرح بوده است.

رئیس مجلس تصریح کرد: منزلت، معیشت، ارتقاء و کیفیت سطح آموزش و تحصیلات، شایسته‌سالاری و شایسته‌گزینی از اهداف رتبه‌بندی معلمان است.

وی گفت:‌ مهمترین سرمایه کشورمان یعنی فرزندان این مرز و بوم در اختیار معلمان هستند و باید معلمان مطمئن باشند که دغدغه مجلس و حاکمیت آنان هستند تا معلمان بتوانند در تربیت و آموزش فرزندان این سرزمین با احساس و شعف خوبی کار خود را پیش ببرند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها