کد خبر: 526985
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۱۴:۲۲:۱۰
| |

عبدالمجید اجتهادی،رئیس سازمان اموال تملیکی:

استقبال از حراج امروز اموال تملیکی با هزار و 130 کالا بی‌نظیر بود

رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: حراج گذشته 256 پارتی کالا بوده و حراج امروز برای اولین بار هزار و 130 پارتی کالا بود و حجم کالا‌های عرضه شده نزدیک به 115 میلیارد تومان برآورد شده و استقبال بی نظیری از حراج شده است.

استقبال از حراج امروز اموال تملیکی با هزار و 130 کالا بی‌نظیر بود
کد خبر: 526985
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۱۴:۲۲:۱۰

اعتمادآنلاین| عبدالمجید اجتهادی درباره استقبال از دومین مزایده حضوری اموال تملیکی گفت: حراج امروز نسبت به حراج‌های برگزار شده بی نظیر بود و استقبال فوق العاده بی نظیری از مزایده شده است.

خبرگزاری میزان ،رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به حضور نمایندگان قوه قضائیه در حراج امروز گفت: حراج گذشته 256 پارتی کالا بوده است و حراج امروز برای اولین بار هزار و 130 پارتی کالا بوده و حجم کالا‌های عرضه شده نزدیک به 115 میلیارد تومان برآورد شده و استقبال بی نظیری از حراج شده است.

وی بیان کرد: حراج امروز شاید تا ساعت 9 شب نیز ادامه یابد چرا که تعداد پارتی‌های عرضه شده چند برابر دوره‌های قبل بوده است و تا پایان مزایده امکان اینکه رقم فروش را اعلام کنیم وجود ندارد و بعد از جمع بندی رقم فروش اعلام می‌شود.

اجتهادی گفت: اطلاع رسانی خیلی خوبی در زمینه مزایده حضوری انجام شد و از اقصی نقاط کشور در این مزایده شرکت کردند.

رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: این حراج‌ها تاکنون به طور متمرکز در تهران برگزار می‌شد و سازمان اموال تملیکی در نظر دارد حراج‌ها را به طور منطقه‌ای نیز برگزار کند ضمن اینکه در آینده نزدیک از حراج الکترونیکی بهره‌مند خواهیم شد.

وی بیان کرد: پیش بینی ما این است که حراج‌ها افزایش یابد ضمن اینکه همزمان مزایده الکترونیک نیز وجود دارد که فرصت مناسبی برای پارتی‌های بزرگتر کالا به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها