کد خبر: 526970
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۱۳:۳۶:۰۶
| |

سردار رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد:

توقیف 26 کامیون حامل کالای قاچاق به مقصد تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برخورد پلیس با شوتی‌های قاچاق کالا به تهران خبر داد.

توقیف 26 کامیون حامل کالای قاچاق به مقصد تهران
کد خبر: 526970
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۱۳:۳۶:۰۶

اعتمادآنلاین| سردار حسین رحیمی در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی درباره جزئیات این طرح اظهار کرد: همکاران من در پی مدت‌ها کار اطلاعاتی اقدام به اجرای طرح برخورد با کالای قاچاق کرد. بر این اساس مقادیر زیادی کالای پزشکی و دارویی، لوازم خانگی قاچاق، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد پتروشیمی، پوشاک، لوازم صوتی و تصویری و ... کشف و ضبط شد.

به گزارش میزان، وی با اشاره به توقیف 26 کامیون کالای قاچاق که از شهر‌های مختلف و به مقصد تهران بارگیری شده بود، گفت: متاسفانه مقصد عمده کالا‌های قاچاقی که وارد کشور می‌شود تهران است و به همین دلیل نیز پلیس بطور ویژه با چنین مواردی برخورد می‌کند.

رحیمی ادامه داد: برخورد با شوتی‌های قاچاق کالا که عمدتا از محور‌های جنوبی وارد تهران می‌شوند به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار دارند و کالا‌های قاچاق آن‌ها توقیف می‌شود.

رحیمی از برگزاری جلسات قرارگاه اقتصادی با حضور نمایندگان پلیس پایتخت نیز خبر داد و گفت: این جلسات در جهت برخورد با دلالان، قاچاقچیان و اخلالگران فضای اقتصادی کشور انجام می‌شود.

رحیمی ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده در این طرح را 122 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: همچنین ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده طی هشت ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 40 درصدی را نشان می‌دهد.

به گفته رحیمی ده‌ها نفر در اجرای این طرح دستگیر شدند و تحقیقات پلیس برای شناسایی دیگر افراد مرتبط با این پرونده‌ها نیز ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها