تداوم انباشت آلاینده‌ها در هوای تهران تا پنج روز آینده

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا نیمه ابری و گاهی همراه با وزش ملایم باد با احتمال بارش باران در اواخر وقت پیش‌بینی می شود.

تداوم انباشت آلاینده‌ها در هوای تهران تا پنج روز آینده
کد خبر: 526762
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۱۳:۰۰:۱۵

اعتمادآنلاین| بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش ملایم باد پیش بینی می شود.

به گزارش ایسنا،تا پایان هفته به دلیل پایداری و سکون جو، انباشت و افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد شهری و صنعتی دور از انتظار نیست.

با توجه به ورود سامانه بارشی در پایان هفته از اواخر وقت روز جمعه(26آذر) برای اکثر مناطق استان بارش باران و برای ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای 9- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (23آذرماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری و غبارآلود با بیشترین و کمترین دمای 12 و4 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا(24آذرماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری و غبارآلود خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به 12و 5 درجه سانتیگراد می‌رسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها