کد خبر: 526724
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

در گزارش ویدئویی اعتمادآنلاین ببینید:

ماجرای حمله به گوهر عشقی چه بود؟

گفته می‌شود گوهر عشقی که 75 سال دارد، بر اساس برنامه هر روزش به سمت مزار پسرش می‌رفته که مورد حمله دو موتورسوار قرار گرفته و آن‌طور که از عکس‌های منتشر شده پیداست، از ناحیه سر و صورت مجروح شده است.

حجم ویدیو: 4.43M | مدت زمان ویدیو: 00:01:42 دانلود ویدیو
کد خبر: 526724
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در روزهای اخیر خبری منتشر شد که بر اساس آن گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی، کارگر زندانی و وبلاگ‌نویسی که حدود یک دهه پیش، روز 13 آبان‌ماه 91، در زندان درگذشت، مورد ضرب‌وشتم افراد ناشناس قرار گرفته. این خبر واکنش‌های زیادی در میان افکار عمومی و فعالان سیاسی و اجتماعی در پی داشت.

به گزارش اعتمادآنلاین ، گفته می‌شود گوهر عشقی که 75 سال دارد، بر اساس برنامه هر روزش به سمت مزار پسرش می‌رفته که مورد حمله دو موتورسوار قرار گرفته و آن‌طور که از عکس‌های منتشر شده پیداست، از ناحیه سر و صورت مجروح شده است.

عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی، در واکنش به ضرب‌وشتم گوهر عشقی با تاکید بر اینکه این حمله سه حالت دارد، در توییترش نوشت: «یا با اطلاع رسمی چنین رفتار مجرمانه‌ای شده که واویلاست. یا افراد خودسرِ طرفدار مرتکب شده‌اند و یا مخالفان برای بدنام کردن حکومت. اگر یکی از این دو حالت باشد باید فوری موضعگیری رسمی و اقدام موثر کرد. در غیر این صورت اذهان متوجه حالت اول خواهد شد.»

احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار، هم با اشاره به این اتفاق در کانال خود نوشت: «این حمله صرف‌نظر از عاملان آن، علامت خطرناکی در شرایط امروز ایران به شمار می‌رود. این حمله عملاً تلاش برای ناامن کردن کشور و ایجاد هراس در بین قشرهای خاصی از جامعه در این شرایط خاص است.»

با گذشت چند روز، اما هنوز موضع‌گیری رسمی‌ای نسبت به این اتفاق صورت نگرفته و همچنان جزییاتش در هاله‌ای از ابهام است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها