کد خبر: 526542
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۱ ۱۳:۳۵:۰۰
| |

خرید کتاب درسی تمام پایه ها و رشته ها با کمترین قیمت

با شروع مهر و بازشدن مدارس یکی از دغدغه های اصلی همه، تهیه کتاب درسی است که در این مقاله میخوایم بهتون بگیم که خرید کتاب درسی را چگونه با کمترین قیمت انجام دهید.

خرید کتاب درسی تمام پایه ها و رشته ها با کمترین قیمت
کد خبر: 526542
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۱ ۱۳:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| با شروع مهر و بازشدن مدارس یکی از دغدغه های اصلی همه، تهیه کتاب درسی است که در این مقاله میخوایم بهتون بگیم که خرید کتاب درسی را چگونه با کمترین قیمت انجام دهید.

کتاب، وسیله ضروری هر دانش آموز

خرید کتاب درسی از اقدامات مهم هر مدرسه ای می باشد. کتاب درسی از وسایل آموزشی مهم دانش آموزان در تمام مقاطع است. این کتاب ها، کتاب هایی اصولی هستند که توسط آموزش و پرورش به چاپ می رسد و دانش آموزان در طول تحصیل از این کتاب ها بهره می برند. این کتاب ها منبع اصلی دروس دانش آموزان هستند و با کیفیت بالا و مطالب درسی مناسب در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

ویژگی های مهم کتاب درسی

در تدوین و خرید کتاب درسی باید نکاتی توسط آموزش و پروش مورد توجه قرار گیرد:

  • مطالب کتاب باید بر طبق برنامه و هدف آموزشی باشد.
  • مطالب باید دارای سیری مشخص و منطقی با توجه به یادگیری قبلی دانش آموزان باشد.
  • باید به آموزش بنیادی به جای انتقال حجم زیادی از داده ها و یافته های علمی توجه کرد.
  • مطالب باید کنجکاوی دانش آموزان را پاسخ دهد و انگیزش لازم را ایجاد کند.
  • هنگام خرید کتاب درسی باید توجه داشته باشید که آن درس باید طرح مناسبی برای مطالعه در نظر گرفته شود.
  • مطالب باید به گونه ای باشد که نگرش و رفتارهای خوب و مطلوب را در افراد ایجاد کند.
  • پرسش ها و تمرین های مناسبی برای ارزیابی باید در کتاب موجود باشد.
  • مطالب باید پیشرفته و تحول یافته باشند.
  • از تصاویر و اشکال مناسب و کاربردی استفاده شود.
  • آموزش مفهومی مد نظر قرار بگیرد.
  • مطالب کتب درسی نباید خشک و بی ارتباط با زندگی انسان باشد در کتاب های درسی باید به همه مفاهیم که مرتبط با زندگی انسان است اشاره شود زیرا یکی از اهداف کتب درسی آموزش زندگی بهتر برای دانش آموزان میباشد.

خرید کتاب درسی و کمک درسی

2

کتاب های درسی همیشه منبع اول و آخر دانش آموزان در هر مقطعی بوده اند و اقدام به خرید کتاب درسی همیشه قبل از شروع سال تحصیلی صورت می گیرد. اما امروزه که تنها کتاب درسی، منبع دانش آموزان نمی باشد؛ خرید کتاب های کمک درسی در کنار کتاب درسی امری الزامی ست.

محتوای کتاب درسی

کتاب های درسی همیشه حاوی مطالب بسیار مهم و کلیدی می باشند که عموماً به صورت مفصل به توضیح مطالب همراه با شکل و جدول و نمودار پرداخته است. دانش آموزان در سال های قبل با کتابهای درسی در امتحان نمره بسیار عالی کسب می کردند. کتاب های درسی از طریق سامانه irtextbook.ir فقط در ابتدای سال تحصیلی تهیه می شوند.

جایگاه کتاب های کمک درسی در آموزش

در دهه های اخیر کتاب های کمک درسی در مدرسه و دانشگاه جای خود را باز کرده اند و جایگاه مهمی دارند. به طوری که حدود 50 درصد از بار آموزشی را شامل می شوند. کتاب های درسی دارای تمرین های خیلی زیادی نیستند و اصولاً این کتاب ها به تنها تمرین های مهم اشاره کرده است به همین دلیل در کنار خرید کتاب درسی، به کتاب کمک درسی هم نیاز است. کتاب های کمک درسی کتاب هایی هستند که بسیار جزئی و دقیق مباحث را بررسی کردند و می تواند به دانش آموزان برای فهم بهتر کمک کند.

مزایای مطالعه کتاب های کمک درسی

کتاب کمک درسی از مهم ترین وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزانی ست که از آموزش غیرحضوری استفاده میکنند و خرید آن ها مانند خرید کتاب های درسی بالاست. کتاب کمک درسی به افراد کمک می کند که با کمترین زمان ممکن درس را فرا بگیرند و بتوانند سطح علمی خود را بالا ببرند. کتابهای کمک آموزشی می تواند همزمان با کلاس درس مفید واقع شود برخی از کتابهای کمک درسی توسط معلمان توصیه می گردد.

اشکال های زیاد در کتاب های اصلی باعث می شود معلمان به کتاب های کمک درسی مراجعه کنند و حتی کتاب های کمک درسی نسبت به کتاب های درسی بیشتر در دسترس است. دانش آموزان با کتابهای کمک درسی می توانند بیش از پیش برای امتحانات آماده شوند و نتیجه بسیار عالی را دریافت کنند. زیرا مطالب از طریق این کتاب ها راحت تر در ذهن تثبیت می گردد.

خرید کتاب درسی یا کمک درسی؟

کتاب های کمک درسی طراحی شده اند تا محدودیت های خرید کتاب درسی را جبران کنند. در خیلی از موارد دانش آموزان برای پرسش به معلم خود دسترسی ندارند و با شروع کرونا این وضعیت تشدید شده است.

با کتابهای کمک آموزشی دانش آموزان میتوانند به صورت خودخوان درس ها را خوانده و مطالب را فرا بگیرند. یکی از علت های پیشرفت کتاب های کمک درسی حمایت سرمایه گذاران از ناشر این کتاب ها می باشد. تبلیغات رسانه ای نیز از عامل های دیگر رشد و پیشرفت کتاب های درسی است.

مزایای کتاب کمک درسی نسبت به کتاب درسی

کتابهای کمک درسی دارای مزایای زیادی هستند. یکی از مزایای اصلی این کتاب ها مقرون به صرفه بودن آنها نسبت به خرید کتاب درسی ست.

هزینه کتاب های کمک درسی

با توجه به مطالب و مفاهیم و تمرین های مفیدی که در کتاب های کمک درسی وجود دارد هزینه آنها بسیار مناسب بوده و قیمت آن به شکل مطلوبی میباشد و حتی گاهی کتابها دارای تخفیفات ویژه ای میگردند و افراد با هر سطحی میتوانند این کتاب ها را برای فرزندان خود تهیه کنند.

کیفیت بالا کتاب های کمک درسی

کیفیت بالای مطالب و دیگر مزایای کتاب های کمک درسی میباشد در بعضی از موارد کیفیت کتابهای کمک درسی از کتابهای درسی بالاتر است. زیرا در برخی موارد کتاب ها به شکلی طراحی میشوند که افراد با آموزش های آنلاین نیز میتوانند از آن بهره ببرند و دانش آموزان با کتابهای کمک درسی میتوانند دروسی که در آن ضعیف هستند را تقویت کرده و به رقابت با دیگران بپردازند.

خرید کتاب درسی و کنکور

بسیاری از کتاب های کمک درسی برای کنکور استفاده می شود. استفاده از منابع آموزشی مناسب باعث موفقیت در کنکور سراسری میگردد باید مسائلی مثل درسنامه را در انتخاب کتاب در نظر گرفت. در ضمن متون باید به صورت تحلیلی و ترکیبی باشد. یکی از موارد قابل توجه دیگر تحلیلی بودن متن کتاب می باشد و همچنین باید کتاب متناسب با سبک شما باشد.

اهمیت تست های طبقه بندی و استاندارد را نباید نادیده گرفت. اگر از افرادی هستید که دارای زمان محدودی هستید، می توانید از سوالات استاندارد استفاده کنید. پاسخنامه از ویژگی مهم کتاب های کمک درسی برای کنکور می باشد. لازم است شما در پاسخ نامه تست های خود را بررسی کنید و مرور و مطالعه کاملی داشته باشید. تصاویر در کتاب ها بسیار مهم هستند و حافظه تصویری شما را تقویت میکند.

دقت کنید که در کنار خرید کتاب درسی نباید چندین و چند منبع کمک درسی را تهیه کنید و داشتن منابع کمک درسی زیاد برای یک درس اشتباه است.

سفارش کتاب درسی از سایت مدابوک

3

در فروشگاه اینترنتی مدابوک این امکان وجود دارد که شما خرید کتاب درسی مورد نظر خود را انجام دهید. سایت مدابوک سایت بسیار فعال در این زمینه است و خدمات بسیار مناسبی را برای افراد فراهم میکند. تخفیفات ویژه و شرایط بسیار مناسبی را این سایت فراهم میکند. می توان خرید مقرون به صرفه ای را با مدابوک تجربه کرد.

ارسال کتاب درسی درب منزل

شما تنها با چند کلیک ساده میتوانید سفارش خود را انجام داده و در کمترین زمان سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید. سایت ها و فروشگاه های آنلاین این امکان را به افراد میدهند که مخاطبان بتوانند در بین بسیاری از گزینه ها گزینه مناسب را انتخاب و نسبت به خرید کتاب های درسی خود با کمترین قیمت اقدام کنند.

مدابوک سایتی است که با انتشارات مختلف همکاری میکند و شما میتوانید کتاب مورد نظر خود را از نشر های مختلف تهیه کنید. کافیست به این سایت مراجعه کنید و نشرهای مختلف را در این سایت ببینید. می توان این اطمینان را داد که خرید کتاب از سایت مدا بوک با مناسبترین قیمت انجام میشود تا در هر سطحی که هستید قادر به خرید کتاب ها باشید.

نحوه ثبت سفارش و خرید کتاب درسی

ثبت سفارش و توزیع کتاب از طریق سامانه اسناد انجام می شود. اطلاعات دانش آموزان از جمله اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی باید توسط مدارس در این سامانه ثبت گردد. مدارس باید اطلاعات گروهی دانش آموزان خود را ثبت کنند اما این کار به صورت انفرادی نیز انجام می شود. دانش آموزان و یا اولیای آن ها میتوانند در سامانه ثبت نام کنند و اقدام به خرید کتاب درسی نمایند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها