سردار خرم‌دل در تجلیل از پرستاران:

مدافعان سلامت در ایام کرونا خدمات ارزشمندی ارائه کردند

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدافعان سلامت در ایام بیماری کرونا خدمات ارزشمندی ارائه کردند.

مدافعان سلامت در ایام کرونا خدمات ارزشمندی ارائه کردند
کد خبر: 526411
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۱۹:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| به مناسبت روز پرستار در مراسمی با حضور فرمانده سپاه فتح استان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح از پرستاران مرکز جراحی محدود شهدای سپاه فتح در درمانگاه امام جعفر صادق یاسوج تجلیل شد.

به گزارش فارس، سردار حمید خرم‌دل فرمانده سپاه فتح استان و سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح به همراه جمعی از مسئولان سپاه فتح از درمانگاه امام صادق علیه السلام یاسوج بازدید و به مناسبت روز پرستار از تلاش ها و خدمات پرستاران این مرکز درمانی با اهدای شاخه گل، لوح سپاس و هدایایی تجلیل کردند.

تجلیل از کادر درمان

فرمانده سپاه فتح استان در این آیین ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س ) و روز پرستار، خدمات مدافعان سلامت در دوران شیوع کرونا را بسیار ارزنده توصیف کرد و گفت: کادر بهداشت و درمان همواره نقش مهمی در پیشگیری از بیماری ها و ارتقای سلامت عمومی جامعه ایفا می‌کنند که باید قدردان ایثارگری و فداکاری های این قشر زحمتکش باشیم.

تجلیل از کادر درمان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار ولادت حضرت زینب کبری (س ) و روز پرستار را به تمامی پرستاران و مدافعان سلامت تبریک گفت و افزود: در دوران شیوع کرونا نقش و اهمیت جایگاه پرستاران و مدافعان سلامت بیش از پیش نشان داده شده و این قشر فداکار برای نجات جان بیماران با تمام توان و اخلاص کامل پای کار آمدند.

تجلیل از کادر درمان

حکمتی‌نیک ابراز داشت: همواره باید قدردان زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کادر بهداشتی و درمانی به ویژه پرستاران بود چرا که گاهی شرایط سخت و طاقت فرسایی را تحمل می‌کنند اما با عشق و ایثار به حرفه مقدس پرستاری ادامه می‌دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها