استاندار تهران:

حل آلودگی هوا مستلزم اقدامات بلندمدت است

استاندار تهران گفت: تاکید شده تا در بودجه سال آینده برای موضوع آلودگی هوا رقم قابل توجهی اختصاص پیدا کند.

حل آلودگی هوا مستلزم اقدامات بلندمدت است
کد خبر: 525725
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۲:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن منصوری، استاندار تهران در مورد آلودگی هوای تهران اظهار داشت: مسئله آلودگی هوا مسئله تکراری و تاریخی تهران شده و در آخرین جلسه مرتبط با این موضوع در روز شنبه با حضور شش وزیر و مسئولین مرتبط با حضور معاون اول رئیس جمهور تصمیماتی اتخاذ شد.

به گزارش برنا، وی افزود: در این حوزه برخی اقدامات کوتاه مدت همچون جلسات کمیته اضطرار می باشد که تصمیمات این کمیته تنها تصمیمات مسکنی است و بخشی از این تصمیمات قابل اجراست و بخشی دیگر قابلیت اجرا ندارد و همه آنها نیز بر اساس شاخص آلایندگی هوا اتخاذ می‌شود.

استاندار تهران تاکید کرد: در جلسه روز شنبه با محوریت وزیر کشور مقرر شد وزارتخانه‌های نیرو و صمت، استانداری و شهرداری تهران ظرف مدت 10 روز برنامه‌ای عملیاتی و اجرایی را مبتنی بر قانون هوای پاک به معاون اول رئیس جمهور ارائه کند.

منصوری ادامه داد: تاکید شده که در بودجه سال آینده برای موضوع آلودگی هوا رقم قابل توجهی اختصاص پیدا کند، البته بخشی از کار تامین بودجه است و بخشی دیگر موضوعات مدیریتی است و این اقدامات برای کوتاه مدت نخواهد بود و باید با اتخاذ تصمیمات مناسب این کار را به پیش ببریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها