کد خبر: 525713
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۲:۱۲:۳۵
| |

همه گلستانی ها می توانند به طور رایگان تحت پوشش بیمه سلامت باشند

مدیر کل بیمه سلامت گلستان گفت: در استان گلستان تمام روستاییان می توانند به صورت رایگان از خدمات بیمه سلامت بهره مند شوند و افرادی که ساکن شهر ها هستند نیز میتوانند تحت پوشش بیمه سلامت همگانی باشند.

همه گلستانی ها می توانند به طور رایگان تحت پوشش بیمه سلامت باشند
کد خبر: 525713
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۲:۱۲:۳۵

اعتمادآنلاین| سید محمد حسینی در نشست خبری اظهار کرد: از اول دی ماه نسخ کاغذی تجویز نخواهد شد و تمامی نسخ به صورت الکترونیک نوشته و پیچیده می شود، گرچه در عمل ممکن است حدود 10 درصد این اقدام صورت نگیرد.

به گزارش برنا،وی با اشاره به اینکه یک میلیون و 150 هزار نفر در سراسر استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، گفت: در حال حاضر به طور میانگین 8/97 درصد نسخه نویسی و نسخه پیچی در استان به صورت الکترونیک انجام می شود و گلستان در رتبه ششم کشور قرار دارد.

حسینی تاکید کرد: در جذب منابع به استان تمام تلاش خود را بکار می گیریم.

وی با اشاره به تاخیر در پرداخت بیمه به موسسات درمانی اظهار کرد: پرداخت ها در بخش خصوصی تا مهر ماه تسویه شده و آبان ماه در آستانه پرداخت است و پرداختی های دانشگاه علوم پزشکی تا پایان شهریور انجام شده است.


حسینی با تاکید بر اینکه همه مردم گلستان به صورت پیش فرض بیمه هستند ادامه داد: تمام روستاییان می توانند به صورت رایگان از خدمات بیمه سلامت بهره مند شوند و افرادی که ساکن شهر ها هستند نیز میتوانند تحت پوشش بیمه سلامت همگانی باشند زیرا انجام آزمون وسع از سال 99 متوقف شده است.

مدیر کل بیمه سلامت تاکید کرد: بانک اطلاعاتی بیمه ها در سطح ملی در اختیار بیمه سلامت است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها