کد خبر: 525693
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۱:۰۹:۴۷
| |

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم:

202 هزار دانشجوی ساکن در خوابگاه داریم

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، صبح روز یکشنبه 14 آذر 1400، با حضور در دانشگاه شهید بهشتی از ساختمان خوابگاه‌های دانشجویی بازدید و زمین چمن مصنوعی و خوابگاه کچوئی را افتتاح کرد.

202 هزار دانشجوی ساکن در خوابگاه داریم
کد خبر: 525693
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۱:۰۹:۴۷

اعتمادآنلاین| مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان، همراه با معاون تسهیلات خود و با مشایعت نصیری قیداری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی و هیأت همراه از بلوک4 و سالن Game و سالن TRX خوابگاه پسران، بلوک 4 و بلوک7 در دست احداث خوابگاه دختران و فضای موتورخانه و آشپزخانه بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند اقدامات صورت گرفته برای تعمیر و بهسازی در خوابگاه‌ها قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا،گنجی و هیأت همراه در ادامه بازدید، زمین چمن مصنوعی خوابگاه دختران و بخش بازسازی شده خوابگاه کچوئی را افتتاح کردند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان به رسم ارادت و مودت قلبی خویش و تجدید میثاقی مجدد با آرمان‌ها با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه شهید بهشتی و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

گنجی در حاشیه این بازدید، با اشاره به کاهش ظرفیت خوابگاه‌ها در صورت حضوری شدن آموزش گفت: باتوجه به مصوبه ستاد ملی کرونا مقرر شده است دانشگاه‌ها در اولین فرصت کلاس‌ها را به‌صورت حضوری برگزار نمایند برای تحقق این امر باید شرایط مناسب اسکان دانشجویان در خوابگاه فراهم شود؛ براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی به نصف تقلیل پیدا کرده است؛ با تمهیدات صورت گرفته قریب به 50 درصد دانشجویان در خوابگاه‌های ملکی و مابقی در خوابگاه‌های خودگردان مستقر خواهند شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان خاطرنشان کرد: در سطح کشور بالغ بر 202 هزار دانشجوی ساکن در خوابگاه داریم که براساس مصوبه ستاد ملی کرونا به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، باید نیمی از این جمعیت در 920 بلوک خوابگاهی دولتی و بقیه در خوابگاه‌های خودگردان اسکان یابند.

گنجی، از افزایش وام ودیعه مسکن دانشجویی نیز خبر داد و تاکید کرد: برای حمایت از دانشجویان و افزایش امنیت رفاهی آنان، میزان وام ودیعه مسکن به دو برابر افزایش یافته است، این وام پس از شناسایی دانشجویان واجد شرایط، از طریق صندوق رفاه در اختیار دانشگاه قرار می‌گیرد تا بعنوان ودیعه برای اجاره خوابگاه‌های دانشجویان متقاضی واجد شرایط پرداخت شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها