کد خبر: 523010
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۶ ۱۴:۲۵:۳۵
| |

درگیری تن به تن پلیس با سارقان منزل در غرب تهران

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران از بازداشت سارقان منازل پس از یک تعقیب و گریز طولانی و درگیری تن به تن با متهمان خبر داد.

درگیری تن به تن پلیس با سارقان منزل در غرب تهران
کد خبر: 523010
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۶ ۱۴:۲۵:۳۵

اعتمادآنلاین| سرهنگ محمد قاسم طرهانی با اعلام خبر بازداشت سارقان منازل در غرب تهران، در تشریح این خبر اظهار کرد: بیست‌و‌پنجم آبان ماه مأموران کلانتری 150 تهرانسر حین گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود به یک سمند با چهار سرنشین که در حال تخریب در منزل یکی از شهروندان بود، مشکوک شده و با استعلام پلاک انتظامی خودرو متوجه شدند پلاک متعلق به خودروی پژو است.

به گزارش تسنیم،جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: متهمان پس از مشاهده گشت نیروی انتظامی بلافاصله با خودروی مذکور متواری شدند که تیم عملیات کلانتری 150 تهرانسر در یک تعقیب و گریز طولانی با شلیک تیرهوایی و پس از درگیری تن به تن متهمان را بازداشت کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان پس انتقال به کلانتری 150 تهرانسر در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل شهروندان در غرب تهران اعتراف کردند و اموال سرقتی و ابزار آلات سرقت از منزل از آنها کشف شد.

وی بیان کرد: متهمان در اظهارات خود اعلام داشتند پلاک نصب شده روی خودرو را سرقت و برای انجام سرقت‌های بعدی روی خودروی خود نصب کرده‌اند.

طرهانی با بیان اینکه متهمان سابقه‌دار هستند، خاطرنشان کرد: پرونده سارقان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها