کد خبر: 522722
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۵ ۰۹:۵۵:۰۰
| |

سرپرست اداره ارتباطات اورژانس کشور:

ترافیک تنها دلیل دیر رسیدن آمبولانس هاست/ وضعیت خوب پراکندگی پایگاه‌های اورژانس در کشور

هادی اردکانی گفت: صرفا تنها ترافیک موجود می تواند دلیل تاخیر در رسیدن امبولانس به محل باشد و هیچ نوع تماس و محل حادثه ای برای ما مطرح نیست.

ترافیک تنها دلیل دیر رسیدن آمبولانس هاست/ وضعیت خوب پراکندگی پایگاه‌های اورژانس در کشور
کد خبر: 522722
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۵ ۰۹:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| هادی اردکانی، سرپرست اداره ارتباطات اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا درباره دیر رسیدن آمبولانس درخواست شده در مناطق جنوب شهر گفت: موقعیت جغرافیایی فردی که تماس می گیرد با ترافیک لحظه ای عاملی است که در زمان رسیدن آمبولانس به محل حادثه مهم است.

به گزارش برنا، او بیان اینکه ممکن است در تصادفی رخ داده باشد و ترافیک‌ موجود از زود رسیدن آمبولانس جلوگیری کند، افزود: برای ما فرقی ندارد افرادی که با ما تماس می گیرند کجای شهر هستند.


اردکانی اظهار کرد: ما پراکندگی گسترده ای در اورژانس تهران داریم که 226 پایگاه را مستقر کردیم همچنین موتور آمبولانس هایی را داریم که در پایگاه ها مستقرند و یا در سطح شهر حاضر هستند.

سرپرست اداره ارتباطات اورژانس کشور گفت: حتما لازم نیست که آمبولانس و یا موتور آمبولانس در ایستگاه وجود داشته باشد چرا که ممکن است دستگاه آمبولانسی بعد از تمام شدن عملیات قبلی بلافاصله به ماموریت دیگری اعزام شود.


او با اشاره به اینکه صرفا تنها ترافیک موجود می تواند دلیل تاخیر در رسیدن امبولانس به محل باشد و هیچ نوع تماس و محل حادثه ای برای ما مطرح نیست، گفت: غیر مسیر های مرکز شهر که دارای خط ویژه است هیچ مسیری خط ویژه ندارد هر چند همین مسیرها هم غالب با تردد خودرو های شهری شلوغ و پرترافیک هستند.

اردکانی گفت: زمانی که متوجه سخت شدن تردد آمبولانس شدیم موتولانس های اورژانس را فعال کردیم. 180 تا 190 موتور اورژانس درطول روز خدمت رسانی می کنند و تنها تفاوت آن ها با خودرو های آمبولانس این است که توانایی انتقال بیمار را ندارند.

او در پایان افزود: همه اقدامات درمانی قبل از رسیدن آمبولانس به مددجو را موتورلانس ها می تواند انجام دهد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها