کد خبر: 522658
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

فرمانده انتظامی استان خوزستان:

کودک ربوده شده به آغوش مادر برگشت

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی این استان راز پرونده آدم‌ربایی در اهواز کشف و کودک به آغوش مادرش بازگشت.

کودک ربوده شده به آغوش مادر برگشت
کد خبر: 522658
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار سید محمد صالحی درباره جزئیات این خبر گفت: در تیرماه سال جاری به دنبال تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو به همراه نوزاد 4 ماهه، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش مهر،فرمانده انتظامی استان خوزستان به پیدایش خودروی سرقتی بدون حضور نوزاد در فردای همان روز اشاره کرد و گفت: با بررسی میدانی و انجام تحقیقات تخصصی کارآگاهان دریافتند که موضوع کاملاً خانوادگی و با یک سناریو از پیش طراحی، انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس با بررسی‌های تخصصی محل اختفای نوزاد را که به خانواده‌ای در یکی از استان‌ها تحویل داده شده شناسایی کردند، بیان کرد: کارگاهان به‌محض اینکه از حضور این خانواده به همراه نوزاد در شهرستان اهواز مطلع شدند در یک عملیاتی پلیسی و کاملاً غافلگیرانه ضمن دستگیری مجرمان، نوزاد را به آغوش مادر بازگرداندند.

سردار صالحی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها