کد خبر: 522410
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۳ ۱۱:۳۶:۳۲
| |

حسین گودرزی،نماینده مردم دورود:

حذف ارز 4200 تومانی موجی از تلاطم‌های اقتصادی و اجتماعی ایجاد می کند

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: حذف ارز 4200 تومانی، در کوتاه مدت می‌تواند موجی از تلاطم‌های اقتصادی و اجتماعی جبران ناپذیر ایجاد نماید.

حذف ارز 4200 تومانی موجی از تلاطم‌های اقتصادی و اجتماعی ایجاد می کند
کد خبر: 522410
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۳ ۱۱:۳۶:۳۲

اعتمادآنلاین| حسین گودرزی در جلسه علنی امروز( یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: گرانی افسارگسیخته و نیازمندی های روزمره مردم، ضرورت ورود قاطع دولت برای کنترل بازار را دوچندان می‌کند.

به گزارش ایسنا،نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس در بیانات انتقادی از انتصابات اخیر در کشور گفت: جوان‌گرایی در انتصاب مدیران به ویژه در سطوح عالی منوط به داشتن دانش، تجربه و داشتن کارنامه موفق مدیریتی مرتبط با آن حوزه کاری است در غیر این صورت سپردن امور مردم و کشور و فرصت‌های زود گذر به تجربه اندوزی و آزمون و خطاها جبران ناپذیر است.

حذف ارز 4200 تومانی، موجی از تلاطم های اقتصادی و اجتماعی جبران ناپذیر ایجاد می‌کند

گودرزی خطاب به موافقان حذف ارز 4200 تومانی گفت: به همه کسانی که با محاسبات اقتصادی و آماری به دنبال حذف ارز 4200 تومانی، اقلام ضروری زندگی مردم و جایگزین کردن یارانه و مانند آن هستند، عرض می‌کنم، جامعه ایران بیشتر تحت تاثیر تجربه های روزمره، فضای روانی و اجتماعی رسانه‌ها به ویژه فضای مجازی است. لذا این اقدام در کوتاه مدت می‌تواند موجی از تلاطم‌های اقتصادی و اجتماعی جبران ناپذیر ایجاد نماید.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، خطاب به رئیس جمهور گفت: سه میلیون فرهنگی که قاطبه فرهنگیان کشور را تشکیل داده و معلمان این نسل تاریخ ساز و نیز نمایندگان ملت و نبض وجدان عمومی جامعه هستند، همچنین خانواده‌های ایرانی به حق از جنابعالی انتظار داشته و دارند، وزیری از درون خانواده آموزش و پرورش که خاک کلاس درس را خورده و مدیریت مستمر آموزشی داشته برای گسترده‌ترین و موثرترین نهاد اجتماعی یعنی وزارت آموزش و پرورش معرفی کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها