کد خبر: 522259
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ۱۰:۱۶:۵۸
| |

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ خبرداد:

کاهش تصادفات شهر تهران طی 10 سال گذشته/ نباید از حوزه ایمن سازی شبکه معابر غافل شویم

سردار محمدحسین حمیدی گفت: نباید از حوزه ایمن سازی شبکه معابر غافل باشیم و برنامه های زیادی را همراه با شهرداری انجام دهیم که شهری ایمن تر از گذشته داشته باشیم.

کاهش تصادفات شهر تهران طی 10 سال گذشته/ نباید از حوزه ایمن سازی شبکه معابر غافل شویم
کد خبر: 522259
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ۱۰:۱۶:۵۸

اعتمادآنلاین| سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به آخرین وضعیت تصادفات پایتخت گفت: تعداد افراد کشته شده در تصادفات شهر تهران در ده سال اخیر از هزار و 50 نفر در سال به چیزی حدود 600 نفر رسیده است.


به گزارش برنا، او با بیان اینکه طی 10 سال اخیر کار های ریز و درشت زیادی برای کاهش تصادفات انجام شده است، افزود: این کار ها در حوزه اصلاحات هندسی، هوشمندسازی شهر و... بوده است همچنین اصلاح قوانین و مقررات بالاتر از وظایف ما و شهرداری بوده است و در مجلس و دولت صورت گرفته است.

سردار حمیدی ادامه داد: این تعداد افراد کشته تصادفات در سال عدد بالایی برای ماست و حتی مرگ یک نفر در تصادفات نیز برای ما زیاد است.

رئیس پلیس راهور پایتخت با اشاره به اینکه تمام عزم و اراده ما و همکاران ما در حوزه شهرداری این است که بتوانیم ضمن اینکه به روان سازی ترافیک کمک می کنیم طرح ها و اقدامات کلان برای مدیریت ترافیک به کار گیریم، بیان کرد: نباید از حوزه ایمن سازی شبکه معابر غافل باشیم و برنامه های زیادی را همراه با شهرداری انجام دهیم که شهری ایمن تر از گذشته داشته باشیم.


سردار حمیدی درباره برنامه های طراحی شده برای کاهش آلودگی هوا تهران ادامه داد: موضوعات مرتبط با شهر تهران ملی است و اینکه به تنها به حوزه مدیریت شهری محول کنیم، قطعا همان امری خواهد بود که در گذشته وجود داشته است.

او با بیان اینکه باید به سمتی حرکت کنیم که نگاه سایر دستگاه و نهاد ها نیز ملی شود، گفت: بخش هایی مربوط به حوزه قوانین و مقررات را همکاران ما در مجلس می توانند همراهی کنند و دولت نیز پشتیبانی های مالی را لازم است انجام دهد. نیروهای مسلح نیز می توانند ساختار وسازمانی برای پلیس راهنمایی و رانندگی طراحی کنند. همه این ها باید طوری طراحی شود که در آینده تقویت نظارت ها، مدیریت و کنترل را در سطح شهر تهران شاهد باشیم.


سردار حمیدی در پایان گفت: قطعا مجموعه های بالا دستی ما می توانند به ما کمک کنند تا بتوانیم موانع موجود را برطرف کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها