کد خبر: 521617
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۷ ۱۴:۳۹:۲۴
| |

درگیری و تیراندازی هنگام معامله «الماس تقلبی»/ کلاهبرداران حرفه‌ای دستگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از وقوع درگیری و شلیک 5 گلوله هنگام معامله« الماس تقلبی»مابین فروشندگان و خریداران خبر داد.

درگیری و تیراندازی هنگام معامله «الماس تقلبی»/ کلاهبرداران حرفه‌ای دستگیر شدند
کد خبر: 521617
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۷ ۱۴:۳۹:۲۴

اعتمادآنلاین| سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 3 فروشنده تقلبی الماس در غرب تهران پس از وقوع یک تیراندازی در تهران خبر داد.

به گزارش فارس،سرهنگ موقوفه ای در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته وقوع یک فقره تیراندازی در تهران به کلانتری 107 فلسطین گزارش شد که با اعلام این خبر تیم عملیات کلانتری در محل حادثه حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: درتحقیقات مشخص شد 3 فروشنده الماس تقلبی طی درگیری با چند خریدار، 5 گلوله شلیک کرده و از صحنه جرم گریخته اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: بنابرحساسیت موضوع تیم عملیات کلانتری 107 فلسطین با رصد های اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه 3 متهم را شناسایی کرده و تیم عملیات کلانتری پس از دریافت این اطلاعات با اخذ مجوز لازم قضائی 3 کلاهبردار حرفه ای را بازداشت و به کلانتری منتقل کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی های بیشتر از متهمان 5 عدد الماس تقلبی و یک قبضه کلت جنگی کشف شد؛ تصریح کرد: متهمان 35 تا 40 ساله در بازجویی ها پس از مشاهده شواهد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر تیراندازی و خرید و فروش الماس های تقلبی اعتراف کردند.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه یکی از متهمان در 3 استان مازندران، قم و مشهد تحت تعقیب است، خاطرنشان کرد: کشف جزئیات پرونده ادامه دارد و متهمان برای اخذ دستور قضائی به دادسرا روانه شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها