تصمیم‌گیری درباره نحوه بازگشایی بر عهده شورای مدارس/امتحانات دیماه، حضوری است

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران خطاب به مدیران مناطق 10 گانه آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مقدمات حضور دانش‌آموزان برای ابتدای آذرماه فراهم و شورای مدرسه تصمیم گیری پیرامون نحوه بازگشایی را بر عهده خواهد داشت.

تصمیم‌گیری درباره نحوه بازگشایی بر عهده شورای مدارس/امتحانات دیماه، حضوری است
کد خبر: 521444
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۶ ۱۴:۴۶:۰۶

اعتمادآنلاین| عبدالرضا فولادوند در جلسه مشترک شورای معاونین و مدیران مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر بررسی آخرین شرایط بازگشایی مدارس شهر تهران مطابق الگوی اعلامی ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش و بررسی آخرین شرایط مربوط به اتمام اجرای فرآیندهای صدور ابلاغ و واکسیناسیون دانش آموزان و مسایل مربوط به امور اداری و مالی اظهار کرد: مقدمات حضور دانش‌آموزان برای ابتدای آذرماه فراهم و شورای مدرسه تصمیم گیری پیرامون نحوه بازگشایی را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه امتحانات دی ماه به صورت حضوری برگزار خواهد شد گفت: باید آفت پنهان یادگیری در وضعیت شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان با جدیت پیگیری شود.

فولادوند ادامه داد: نحوه ارائه خدمات و آموزش های ترکیبی از اولویت های منطقه است. در کنار آموزش های ترکیبی و بازگشایی آرام و تدریجی مدارس؛ نظارت سفت و سخت بازرسین و نمایندگان دانشگاه های علوم پزشکی و بهداشت از مدارس به عمل آید.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در پایان خواستارتبلیغ و ترویج واکسیناسیون و اهمیت آن در جلوگیری از شیوع بیماری شد و گفت: برگه واکسن به عنوان شناسنامه سلامت دانش آموزان باید در مدرسه باشد و با پایش مستمر سعی در بهبود شرایط شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها