کد خبر: 520336
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۹ ۱۴:۱۴:۲۵
| |

تکلیف شهرداری تهران برای اختصاص وام ارزان قیمت برای نوسازی تاکسی‌ها

سخنگوی شورای شهر تهران از مکلف کردن شهرداری تهران به فراهم آوردن تسهیلات وام ارزان قیمت برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی خبر داد.

تکلیف شهرداری تهران برای اختصاص وام ارزان قیمت برای نوسازی تاکسی‌ها
کد خبر: 520336
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۹ ۱۴:۱۴:۲۵

اعتمادآنلاین| علیرضا نادعلی با اشاره به جلسه امروز یکشبه 9 آبان شورای شهر تهران اظهار کرد: در این جلسه کلیات طرح "بهبود وضعیت حمل و نقل با بازگشایی مدارس در شرایط کاهش شیوع کرونا" به تصویب رسید.

به گزارش ایسنا،وی ادامه داد: این طرح شهرداری تهران را مکلف کرد که نسبت به کاهش سرفاصله زمانی قطارهای مترو در کلیه خطوط از طریق افزایش بهره وری، مدیریت زمان و مدیریت ناوگان در پیک سفرهای روزانه نسبت به وضع موجود جهت دستیابی به ظرفیت 2 میلیون جابه جایی روزانه و اورهال حداقل 68 دستگاه واگن مترو تا پایان سال اقدام کند.

نادعلی افزود: همچنین در این طرح آمده که شهرداری مکلف است نسبت به افزایش تعداد ناوگان اتوبوسرانی به حداقل 3000 دستگاه فعال به منظور دستیابی به حداقل 2 میلیون جابجایی از طریق ورود و بکارگیری 200 دستگاه اتوبوس جدید، کمک به بازسازی و اورهال اساسی 600 دستگاه اتوبوس شامل 300 دستگاه اتوبوس تک کابین بخش خصوصی و 300 دستگاه اتوبوس دو کابین با اولویت ناوگان خارج از مدار بهره برداری برنامه ریزی ها، اقدام کند.

وی گفت: در این طرح نگاهی هم به بخش تاکسیرانی شهر تهران شده و شهرداری مکلف شد نسبت به فراهم آوردن تسهیلات وام ارزان قیمت برای صاحبان تاکسی های شهر تهران به منظور نوسازی حداقل 7000 دستگاه و بازسازی 3000 دستگاه تاکسی تا پایان سال برنامه ریزی و اقدام کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها