اجرای طرح ضربتی برخورد با سارقان کیف و موبایل

رئیس پلیس آگاهی ناجا از اجرای طرح ضربتی برخورد با سارقان کیف قاپ و موبایل قاپ خبر داد و گفت: پلیس در برخورد با مجرمانی که امنیت مردم را به خطر می اندازند، مماشات نخواهد کرد.

اجرای طرح ضربتی برخورد با سارقان کیف و موبایل
کد خبر: 520137
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۱۴:۳۸:۲۸

اعتمادآنلاین| سردار محمد قنبری در این باره گفت: در راستای تشدید مبارزه با هرگونه سرقت، طرح مقابله ای با استفاده از امکانات و رصد اطلاعاتی مجرمان سابقه دار در سطح استان های هدف به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش ایسنا،وی افزود: در نتیجه اجرای طرح یاد شده، 293 فقره سرقت به روش قاپ زنی کشف و تعداد 147 سارق کیف قاپ و موبایل قاپ که بیشتر آنان حرفه ای بودند نیز دستگیر و برای طی مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ان شاءالله با مجازات سریع و قاطع این مجرمان بازدارندگی عمومی ایجاد خواهد شد، خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط و انجام اقدامات تخصصی، حرکات مجرمان به ویژه افراد سابقه دار را زیر نظر داشته و با سارقینی که به جان و مال مردم تعدی می کنند، به شدت برخورد خواهد کرد.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار قنبری در پایان از مردم خواست توصیه های پلیسی در نگهداری صحیح اموال را مورد توجه قرار داده و به منظور دستگیری هرچه سریع تر مجرمان، موارد مشکوک را در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی 110 درمیان بگذارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها