کد خبر: 520129
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۱۴:۲۳:۴۷
| |

کشف محموله 40 میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف محموله قاچاق 146هزار انواع بلوریجات در جنوب پایتخت خبر داد.

کشف محموله 40 میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران
کد خبر: 520129
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۱۴:۲۳:۴۷

اعتمادآنلاین| سرهنگ علی ولی پور گودرزی دراین‌باره گفت:‌مدتی قبل ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از قاچاق یک محموله شیشه و بلور به تهران با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در جریان آن مشخص شد گزارش واصله صحت دارد. در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای انجام عملیات اخذ شد.

به گزارش ایسنا،وی با اشاره به رد زنی محموله قاچاق در تهران گفت:‌ماموران با شناسایی محل تخلیه این بار قاچاق اقدام به حضور در محل در کمربندی دوم تهران کرده و در طی عملیاتی این بار قاچاق را را کشف و ضبط کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در بازرسی انجام شده بیش از 146 هزار عدد انواع بلوریجات قاچاق کشف و ضبط شد، گفت:‌در جریان بررسی‌ها مشخص شد که اقلام مکشوفه هیچگونه اسناد ثبت و پذیرش در سامانه انبارها را نیز ندارند و بارنامه آن نیز مربوط به لوازم شوینده است. همچنین استاد گمرکی ارائه شده از نظر زمانی دارای مغایرت و مربوط به سال‌های قبل بود.

وی با بیان اینکه این اقلام قاچاق از کشور امارات بارگیری شده بود، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را بالغ بر چهل میلیارد ریال برآورد کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها