احمد وحیدی، وزیر کشور:

آذربایجان‌غربی از استان‌های الگو برای همزیستی است/ اراده، ایستادگی و اهتمام مردم در کنار انسجام ملی سبب خنثی شدن همه ‌توطئه‌ها شده است

وزیر کشور گفت: مسوول در نظام مقدس جمهوری اسلامی چون در راه خدمت به بشریت و مخلوقات خدا و به خاطر رضای حق تعالی در خدمت مخلوق است، از سیلی و توهین‌ نمی هراسد.

آذربایجان‌غربی از استان‌های الگو برای همزیستی است/ اراده، ایستادگی و اهتمام مردم در کنار انسجام ملی سبب خنثی شدن همه ‌توطئه‌ها شده است
کد خبر: 519093
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۱ ۱۷:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد وحیدی روز شنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان‌غربی در ارومیه، افزود: سعادت بشریت و توجه به اعتلای معنوی مردم در کنار توسعه مادی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به جایگاه خوب این استان در کشور، گفت: آذربایجان‌غربی استان مهمی است و از چند جهت نمونه به شمار می رود، زیرا این استان در سال های پس از انقلاب و به ویژه در دوران دفاع مقدس خوش درخشید و شیعه، سنی، ترک و کرد در کنار آشوریان برای خفظ این نظام تلاش کردند.

وزیر کشور با اشاره به تلاش دشمنان برای به‌هم ریختن آرامش در آذربایجان‌غربی، بیان کرد: اراده، ایستادگی و اهتمام این‌مردم در کنار انسجام‌ملی سبب خنثی شدن همه ‌توطئه ها شده است.

وحیدی با تاکید بر اینکه آذربایجان‌غربی از استان‌های الگو برای همزیستی است، افزود: با وجود تلاش مذبوحانه دشمنان، همه توطئه‌ ها با هوشیاری حافظان امنیت و همراهی مردم خنثی شده است.

وی در ادامه به پتانسیل‌های خوب اقتصادی آذربایجان‌غربی نیز اشاره کرد و همسایگی با سه کشور عراق، ترکیه و آذربایجان را از نقاط قوت این استان در توسعه اقتصادی دانست.

وزیر کشور ظرفیت فرهنگی آذربایجان‌غربی را نیز قابل توجه دانست و ادامه داد: ظرفیت غنی فرهنگی و اسلامی در این استان باید در عرصه ملی و جهانی شناسانده شود.

وی با اشاره به خبرگی استاندار جدید آذربایجان‌غربی در حوزه توسعه اقتصادی و ارتباط با استان های مرزی کشورهای همسایه، گفت: امیدواریم به زودی شاهد توسعه اقتصادی این منطقه باشیم.

وحیدی همچنین با تبریک سالروز میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام‌جعفر صادق (ع)، این ولادت با سعادت را سرچشمه فیوضات برای بشریت عنوان کرد و ادامه داد: این ایام باید بهانه‌ای برای تقویت وحدت در بین امت اسلامی باشد.

وزیر کشور با بیان اینکه دولتمردان تمامی تلاش خود را برای بهبودی وضعیت اقتصادی و زندگی مردم به کار می‌گیرند، گفت: البته اعتلای معنوی نیز نباید فراموش شود و باید در کنار توسعه مادی، به اعتلای معنوی نیز اهمیت ویژه‌ای داد.

وی در پایان با قدردانی از اقدامات‌ محمدمهدی شهریاری طی چهار سال گذشته، بیان کرد: هر اقدامی که در راستای منافع مردم و خدمت به کشور صورت گرفته باید ادامه یابد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها