کد خبر: 518682
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۸ ۲۱:۳۵:۰۰
| |

رئیسی جمعه در اردبیل مردم را می‌بیند

استاندار اردبیل گفت: هشتمین مقصد سفر استانی رئیس جمهور اردبیل است که این سفر روز جمعه انجام می شود.

رئیسی جمعه در اردبیل مردم را می‌بیند
کد خبر: 518682
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۸ ۲۱:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سید حامد عاملی اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده قرار است در اولین ساعات روز جمعه رئیس جمهور وارد فرودگاه اردبیل شده و بعد از تشریح اولیه سفر استانی به اردبیل، در دیدارهای مختلف حضور خواهد داشت.

به گزارش مهر، عاملی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بازدید از برخی پروژه‌ها، دیدار با نخبگان و منتخبان گروه‌های مختلف، دیدار با ایثارگران و خانواده‌های شهدا، همچنین شورای اداری استان برگزار شده و در پایان سفر یک روزه نیز تشریح فعالیت‌ها و مصوبات سفر در نشست خبری به انجام می‌رسد.

استاندار اردبیل گفت: همزمان با حضور رئیس جمهور در اردبیل، وزرا نیز در شهرستان‌های مختلف حاضر شده و با تشکیل جلسات شورای اداری دیدارهای مردمی و بازدید از برخی طرح‌ها و پروژه‌ها، جمع‌بندی گزارش در شورای اداری استان مطرح و تصمیمات گرفته خواهد شد.

عاملی افزود: در حوزه راه، راه آهن، آب، کشاورزی، صنعت و معدن مهمترین مطالبات و خواسته‌های استان بیان می‌شود تا ما بتوانیم در یک فرآیند بودجه‌ای سال جاری و سال آینده منابع مورد نیاز را برای اجرا و تکمیل این پروژه‌ها در نظر بگیریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تلاش ما بر این است تا از ظرفیت این سفر برای جذب اعتبارات بیشتر با هدف تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استفاده کنیم و مطالبات به حق مردم استان را به گوش مقام عالی اجرایی کشور رسانده تا هدف‌گذاری‌ها در سال‌های پیش رو برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و رفع مشکلات انجام شود.

حضور هشت وزیر در شهرستان‌های اردبیل

رئیس شورای اداری استان با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی در اردبیل و نمین و وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز در سرعین و نیر حاضر می‌شوند، اضافه کرد: با تشکیل جلسات شورای اداری این شهرستان‌ها خواسته‌ها، مطالبات و همچنین تکمیل طرح‌های اولویت‌دار مطرح خواهد شد.

عاملی بیان کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان مرزی اصلاندوز حاضر می‌شود تا از نزدیک از برخی طرح‌ها بازدید کرده و در جریان روند فعالیت‌ها و اقدامات مؤثر در مسیر توسعه این شهرستان قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان پارس‌آباد قطب کشاورزی و تولید محصولات متنوع در این حوزه است، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان پارس‌آباد حاضر شده و سعی خواهد کرد در نشست با کشاورزان و تولیدکنندگان این بخش از نزدیک با مشکلات فعالان این بخش قرار گرفته و راهکارهای کارشناسی ارائه شود.

عاملی حضور مدنی معاون توسعه روستایی رئیس جمهور را در مشگین‌شهر و همچنین وزیر اقتصاد و دارایی را در شهرستان بیله‌سوار یادآور شد و تصریح کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گرمی و انگوت و وزیر نیرو نیز در جنوب استان خلخال و کوثر حاضر شده و به نمایندگی از دولت و رئیس جمهور جمع‌بندی گزارش‌های نهایی را انجام می‌دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها