استاندار ایلام:

120 خودرو از مرز مهران برگشت داده شد

استاندار ایلام با اشاره به اینکه مرز مهران برای تردد زائرین اربعین کاملا بسته است، گفت: 120 خودرو از مرز مهران برگشت داده شد.

120 خودرو از مرز مهران برگشت داده شد
کد خبر: 514750
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۸ ۱۱:۵۳:۲۴

اعتمادآنلاین| «محمد نوذری» با عنوان این خبر که مرز مهران به استناد مصوبات ستاد مرکزی اربعین و ستاد ملی کرونا در این شرایط کرونایی به طور کامل به روی زائران برای سفر به عتبات عالیات بسته است، اظهار کرد: زائران به هیچ وجه به مهران سفر نکنند چرا که مرز کاملاً مسدود بوده و قطعا آن‌ها بازگشت داده می‌شوند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به عودت 450 زائر از مرز مهران، گفت: به رغم اعلام چند باره برای عدم سفر به مرز مهران متاسفانه امروز 120 خودرو که به این مرز مراجعه کرده بودند به طور کامل عودت داده شدند.

استاندار ایلام تاکید کرد: به مردم عزیز کشور اکیداً توصیه می‌کنیم با توجه به بسته بودن مرز مهران برای سفر به عتبات عالیات هرگز به این مرز در این شرایط سفر نکنند.

گفتنی است اربعین 1400 در حالی برگزار می‌شود که دولت عراق تنها با حضور 60 هزار نفر از هموطنان به صورت هواپیمایی برای شرکت در این مراسم موافقت کرده است و طبق تمهیدات اندیشیده شده، مرز مهران برای بازگشت آن دسته از زوار که قصد دارند به صورت زمینی وارد ایران شوند در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها