سخنگوی سازمان هواپیمایی اعلام کرد:

رایزنی با ایرلاین‌ها برای کاهش قیمت پروازهای اربعین/ زائران عجله نکنند

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مردم برای خرید بلیت سفر به عراق چند روزی صبر کنند و عجله‌ای برای این موضوع نداشته باشند.

رایزنی با ایرلاین‌ها برای کاهش قیمت پروازهای اربعین/ زائران عجله نکنند
کد خبر: 514280
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۴ ۱۱:۲۵:۰۷

اعتمادآنلاین| محمد حسن ذیبخش با بیان اینکه از بیست و هشتم شهریور ماه تا دهم مهرماه فروش ویژه بلیت برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: در ابتدا قرار بود که 30 هزار نفر از زائران ایرانی در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند ولی بعد از سفر نخست وزیر عراق به تهران این سهمیه به دوبرابر افزایش پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: قبل از افزایش سهمیه، بلیت هواپیما برای رفت‌ و برگشت از شش فرودگاه کشور در شهرهای تهران، اهواز، اصفهان، شیراز، تبریز و مشهد حدود پنج میلیون در نظر گرفته شده بود و اکنون با توجه‌ به افزایش سهمیه صورت ‌گرفته تعداد ناوگان ما نیز برای جا به‌ جایی مسافران باید افزایش پیدا کند و برنامه‌ریزی‌های قبلی که در مورد جا به‌ جایی زائران داشتیم تا حدودی تغییر کرده است و در همین ارتباط در حال رایزنی با خطوط هواپیمایی هستیم تا به نحوی برنامه‌ ریزی کنیم که هزینه کمتری به زائران تحمیل شود.

ذیبخش با بیان اینکه هزینه خدمات فرودگاهی در عراق از جمله نجف بسیار بالا است، اعلام کرد: اکنون با توجه ‌به افزایش سهمیه و اینکه ما باید ناوگان بیشتری را به کار ببریم هزینه خدمات فرودگاهی نیز افزایش پیدا کرده است اما ما همچنان تلاش داریم که با هماهنگی با ایرلاین‌ها این هزینه را کاهش دهیم و امیدواریم طی دو الی سه روز آینده خبرهای خوبی در این زمینه داشته باشیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: زائران برای خرید بلیت هواپیما عجله نداشته باشند یکی دو روز آینده را صبر کنند و بعد اقدام به خرید کنند. همان‌طور که پیش‌ از این نیز اعلام شد فروش ویژه اربعین ما از بیست و هشتم شهریور ماه آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها