کد خبر: 511202
|
۱۴۰۰/۰۵/۳۱ ۱۰:۰۱:۵۱
| |

رئیس کمیته آسیب‌های اجتماعی کمیسیون اجتماعی مجلس:

وزیر پیشنهادی بهداشت به تعارض منافع در حوزه سلامت پایان دهد

رئیس کمیته آسیب‌های اجتماعی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رفع تعارض منافع در حوزه بهداشت و درمان موضوع بسیار جدی است و صرف وقت، هزینه و انرژی بسیار زیاد می طلبد.

وزیر پیشنهادی بهداشت به تعارض منافع در حوزه سلامت پایان دهد
کد خبر: 511202
|
۱۴۰۰/۰۵/۳۱ ۱۰:۰۱:۵۱

اعتمادآنلاین| فاطمه قاسم پور اظهار داشت: پس از استماع دیدگاه، ارا، نظرات، اهداف و برنامه های وزیر پیشنهادی بهداشت و مشورت با همکاران حس کردیم که می توانیم به دکتر عین اللهی برای پیشبرد برنامه های خرد و کلان حوزه سلامت به او اعتماد کنیم .

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه برنامه های عین اللهی در چند مقوله مهم نظر ما را جلب کرد که طبیعتا یکی از مهمترین و دارای اولویت ترین آنها موضوع کرونا بود که به نظر می رسد برنامه ها عملیاتی و در بازه کوتاهی قابل انجام است.


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم افزود: موضوع دیگر بحث معضلات تهیه و تدارک دارو و ضرورت رسیدگی به آن حوزه پر چالش بود که با توضیحات خوب وزیر پیشنهادی به انجام تغییرات مثبت در آن امیدوار شدیم.

قاسم‌پور با بیان این‌که رفع تعارض منافع در حوزه بهداشت و درمان موضوع بسیار جدی است و صرف وقت، هزینه و انرژی بسیار زیاد می طلبدادامه داد: امیدواریم یکبار برای همیشه در این حوزه ورود شود و با وضع قوانین کارساز و اقدامات قابل انجام حوزه سلامت را در مسیر مستقیم سلامت به حرکت درآورد به امید اتفاقات مهم و کارساز به عین اللهی اعتماد می کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها