کد خبر: 510932
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۹ ۰۶:۵۲:۲۸
| |

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان عنوان کرد:

آغاز بستری بیماران کرونا در مصلای آبادان/ اوضاع جنوب غرب، بدتر می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از تبدیل مصلای این شهر به محل بستری بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و گفت: ممکن است در روزهای آینده اوضاع بیماری در منطقه جنوب غرب خوزستان بسیار بدتر شود.

آغاز بستری بیماران کرونا در مصلای آبادان/ اوضاع جنوب غرب، بدتر می‌شود
کد خبر: 510932
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۹ ۰۶:۵۲:۲۸

اعتمادآنلاین| شکراله سلمان‌زاده در حاشیه آغاز به کار فعالیت مصلای آبادان برای بستری بیماران مبتلا به کرونا که پنجشنبه‌شب (28 مردادماه) انجام شد، اظهار کرد: اتفاقی که امشب رخ داده و تبدیل شدن مصلای نماز جمعه آبادان به محل بستری بیماران مبتلا به کرونا، نتیجه عدم توجه به هشدارهایی است که در یکی دو ماه گذشته بنده و سایر همکاران داشتیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در پی تکمیل ظرفیت همه بیمارستان‌های منطقه جنوب غرب خوزستان، متاسفانه بر آن شدیم که در جای دیگری فضای درمانی ایجاد کنیم بنابراین امام جمعه آبادان لطف کردند و این مکان مقدس را برای بستری بیماران در اختیار ما قرار دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: مصلای آبادان با ظرفیت 52 تخت بستری برای بیماران با حال عمومی مساعدتر، تجهیز شده و از روز پنجشنبه پذیرای بیماران کرونا شده است.

وی افزود: متاسفانه بیمارستان شهید بهشتی آبادان نیز که در این مدت بار اصلی درمان شهر را به عهده داشت و بیماران غیر کرونا به این بیمارستان مراجعه می‌کردند، از پنجشنبه‌شب زیر بار کرونا رفت و دو بخش این بیمارستان نسبت به بستری بیماران کرونا اقدام کردند.

سلمان‌زاده با بیان اینکه ممکن است در روزهای آینده اوضاع بیماری در منطقه جنوب غرب خوزستان بسیار بدتر شود، گفت: اگر پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم رعایت نشود و به هشدارها توجه نکنند، به زودی این ظرفیت‌های جدید بستری نیز تکمیل خواهند شد.

وی تصریح کرد: تنها راه جلوگیری از این فاجعه، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و ماندن در منزل است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: از مردم خواهش می‌کنم هر کسی خواست از منزل خارج شود، از خود بپرسد که آیا خروج از منزل ضروری است و کاری که می‌خواهد انجام بدهد از جان خود و خانواده‌اش مهمتر است یا خیر؟ و بعد از منزل خارج شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها