کد خبر: 510331
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۴ ۰۹:۲۳:۲۵
| |

کارشناس سازمان هواشناسی پیش‌بینی‌کرد:

خیزش گرد و خاک و کاهش دید در تهران و برخی استان‌ها

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: افزایش سرعت وزش باد امشب و فردا شب در جنوب تهران، اردبیل، آذربایجان شرقی، زنجان، جنوب سمنان و چندین استان دیگر موجب خیزش گردوخاک و کاهش دید خواهد شد.

خیزش گرد و خاک و کاهش دید در تهران و برخی استان‌ها
کد خبر: 510331
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۴ ۰۹:۲۳:۲۵

اعتمادآنلاین| «فریبا گودرزی» امروز (یکشنبه) درباره وضعیت جوی کشور افزود: در اغلب نقاط کشور کاهش نسبی دما بین سه تا 6 درجه پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا، وی گفت: امروز در مناطقی از استان‌هایی نظیر آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، گیلان، مازندران، غرب گلستان و ارتفاعات استان‌های تهران، البرز، قزوین، سمنان، فارس و جنوب‌غرب کرمان، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهیم داشت.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، برای فردا (دوشنبه) همین شرایط را در مازندران، آذربایجان‌های شرقی و غربی، جنوب غرب کرمان و هرمزگان خواهیم داشت و بارش‌ها با شدت و ضعف تا پایان هفته در همین مناطق ادامه دارد.

گودرزی اضافه‌کرد: برای سه روز آینده در شرق و جنوب‌ شرق کشور به‌ویژه خراسان جنوبی و زابل، وزش باد شدید و گرد و خاک و در مناطق مستعد طوفان شن و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان‌داشت: برای امشب و فردا شب در اردبیل، آذربایجان شرقی، زنجان، جنوب تهران ، جنوب سمنان و همدان، مرکزی، یزد و غرب خوزستان، افزایش سرعت باد و خیزش گردوخاک خواهیم داشت.

گودرزی گفت: آسمان تهران امروز صاف و گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، همچنین بیشینه دمای هوای پایتخت امروز 35 درجه سانتی‌گراد است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها