کد خبر: 510326
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۴ ۰۹:۱۳:۱۱
| |

چمران، رئیس شورای شهر تهران:

آماده همکاری در زمینه واکسیناسیون هستیم

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: آمادگی داریم در کنار وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در خصوص اجرای فرایند واکسیناسیون برنامه‌ریزی‌ و همکاری کنیم.

آماده همکاری در زمینه واکسیناسیون هستیم
کد خبر: 510326
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۴ ۰۹:۱۳:۱۱

اعتمادآنلاین| «مهدی چمران» روز یکشنبه در جریان چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: شهرداری تهران آمادگی دارد تا همه سوله های بحران و سالن های دیگر را برای واکسیناسیون شهروندان در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد، تا از ازدحام جمعیت در مراکز تزریق واکسن کاسته شود.

به گزارش ایرنا؛ وی تاکید کرد: شهرداری تهران امکانات خوبی دارد و البته می توان از نیروهای بسیج نیز در این زمینه استفاده کرد.

چمران با اشاره به آغاز واکسیناسیون کارکنان شهرداری تهران در منطقه 16 اظهار داشت: امیدوارم هرچه سریعتر همه کارکنان شهرداری تهران به ویژه آنان که در معرض تماس بیشتر با مردم قرار دارند، واکسینه شوند.

وی افزود: برنامه‌ریزی انجام شده تا همه کارکنان شهرداری تهران واکسینه شوند.

پیش از این نیز شهرداری اعلام کرده بود که سوله های بحران و سالن های دیگر این سازمان را جهت واکسیناسیون در اختیار متولیان امر می گذارد.

چمران نیز در ابتدای سخنانش این مطلب را تاکید کرد و گفت: یک بار دیگر نیز این موضوع مطرح شده اما می خواهم دوباره بر آن تاکید کنم، که شهرداری تهران آماده است همه سوله های بحران و سالن های دیگر را برای واکسیناسیون در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها