کد خبر: 509643
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۹ ۱۱:۲۶:۲۶
| |

حناچی:

به دانشگاه و معلمی بازمی گردم/موضوع حمل و نقل تهران موضوعی حاکمیتی است

شهردار سابق تهران با اشاره به اینکه پس از سمت شهرداری به دانشگاه و شغل معلمی بازمیگردم، گفت: حمل و نقل شهر تهران نیازمند کمک دولت است.

به دانشگاه و معلمی بازمی گردم/موضوع حمل و نقل تهران موضوعی حاکمیتی است
کد خبر: 509643
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۹ ۱۱:۲۶:۲۶

اعتمادآنلاین| پیروز حناچی در پایان مراسم تودیع خود که در سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره گره مشکل حمل و نقل عمومی در تهران، گفت: موضوع حمل و نقل تهران موضوعی حاکمیتی است. تا پیش از شرایط کرونا در تهران روزانه حدود پنج میلیون نفر مسافر حمل و نقل عمومی داشت و امروز این رقم به حدود دو میلیون و 500 هزار نفر رسیده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بی تردید نمی توانیم بگوییم حل معضل بخش حمل و نقل عمومی تنها بر عهده شهرداری تهران است به ویژه در شرایط ارزی که بخش عمده نوسانات قیمت ارز باعث می شود اقلامی که قبلا تهیه می کردیم مثل واگن و اتوبوس خیلی گران تر تهیه شود، البته باید شرایط تحریم هم به این بخش افزوده شود به این ترتیب موضوع ساده ای نیست و حتما باید دولت به کمک شهرداری تهران بیاید.

شهردار سابق تهران در پاسخ به این سوال که پس از شهرداری در کجا مشغول به کار می شود گفت: من استاد دانشگاه تهران هستم برمی گردم به دانشگاه و به معلمی و نیازمند بازسازی هم هستم از سال 1392 تاکنون. لذا به دانشگاه و معلمی بازمی گردم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها