کد خبر: 509255
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۷ ۰۸:۴۵:۰۰
| |

اعضای شورای شهر امروز سرپرست شهرداری تهران را انتخاب می‌کنند

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعضای این شورا امروز /یکشنبه/ در ابتدای جلسه خود سرپرست شهرداری پایتخت را انتخاب می‌کنند.

اعضای شورای شهر امروز سرپرست شهرداری تهران را انتخاب می‌کنند
کد خبر: 509255
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۷ ۰۸:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| "مهدی چمران" روز یکشنبه پیش از آغاز جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، اظهار داشت: تصمیم ما این بود که اگر آمدن شهردار جدید طول نکشد، آقای پیروز حناچی به کارش ادامه دهد اما خود وی اعلام کرد که اگر روند انتخاب و حضور شهردار جدید طولانی شود، مشکل برای من ایجاد می شود.

به گزارش ایرنا، وی افزود: پس از مشورت با دوستان اعلام کردیم که مشخص نیست این فرایند چه میزان طول بکشد و علیرضا زاکانی از مجلس رأی بگیرد و تاییدیه وزارت کشور هم برای وی صادر شود؛ از این رو تصمیم بر این شد که سرپرست برای شهرداری تهران انتخاب شود.

چمران گفت: اعضای شورای شهر بر روی "علیرضا جاوید" به عنوان سرپرست شهرداری به توافق رسیدند و وی نیز امروز به صحن می آید تا برای سرپرستی نامبرده رای گرفته شود.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: امروز همچنین زاکانی نیز قرار است برنامه های خود را به شورا ارائه کند و بعد رای گیری می شود.

خبرنگاران بازگوکننده نظرات مردم در جامعه هستند

چمران همچنین با آغاز جلسه شورا در سخنرانی خود در صحن علنی گفت: خبرنگاران بازگو کننده نظرات و روحیات مردمی در جامعه هستند و در این راه شهدای بسیاری نیز تقدیم کرده اند.

وی با گرامیداشت روز خبرنگار و تبریک آن به خبرنگاران، افزود: نامگذاری این روز به مناسبت شهادت "محمود صارمی" خبرنگار برجسته کشور بوده و یادآور سختی های این حرفه است.

وی یادآورشد: خبرنگاران علاوه بر اینکه باید به صورت کامل خبرهای روز را به اطلاع مردم برسانند باید نظرات مردم را نیز به مسئولان منتقل کنند.

چمران اظهارداشت: خبرنگاران در تمامی عرصه ها و صحنه های این انقلاب حضور داشتند و هنوز صدای برخی از آنها در گوش مان طنین انداز است و از یادنبریم که در این مسیر نیز شهدای بسیاری تقدیم شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها