کد خبر: 508923
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۴ ۱۳:۵۴:۰۰
| |

محمدرضا یزدانپرست، روزنامه‌نگار و مجری تلویزیون:

چرا فریادمان را نمی‌شنوید؟!/ کرونا دارد جان‌های شیرین را می‌ستاند و عزا تحویل‌مان می‌دهد!

محمدرضا یزدانپرست در یادداشتی نوشت: نمیدانم به ناله‌های شقایق دهقان گوش بسپارم؟ به صدای عزادار رضا فیاضی از بهشت‌زهرای بحرانی دقت کنم؟ استوری‌های یک متصدی داروخانه را از رشت بخوانم که می‌گوید در کل گیلان دارو کمیاب شده؟ کمبودها به سرم و آب مقطر حتی رسیده! حالا قول واردات سرم داده‌اید تا بلکه این مساله پیش‌پاافتاده از «وضع بحران» درآید!

چرا فریادمان را نمی‌شنوید؟!/ کرونا دارد جان‌های شیرین را می‌ستاند و عزا تحویل‌مان می‌دهد!
کد خبر: 508923
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۴ ۱۳:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا یزدانپرست، روزنامه‌نگار و مجری تلویزیون طی یادداشتی اختصاصی برای اعتمادآنلاین نوشت: اینها فقط گزیده‌ای از تلخی‌های کرونایی آن هم فقط در یکی، دو روز اخیر است:

یک متخصص اپیدمیولوژی: کرونای دلتا تا همه افراد حساس را مبتلا نکند، فروکش نمی کند!

▫️رئیس بخش عفونی بیمارستان لقمان: شرایط بسیار خطرناک است. با این شیوه نمی‌توان کرونا را جمع کرد!

▫️رئیس بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان کودکان اکبر مشهد: اکنون رنگ‌بندی مشهد از سیاه هم سیاه‌تر شده و سن ابتلا به شیرخواره‌ها رسیده!

پرستار بخش آی‌سی‌یو کرونای بیمارستان صیادشیرازی گرگان: داریم صحنه‌هایی بدتر از فیلم ترسناک می‌بینیم! جنین از کمبود اکسیژن، سیاه و کبود به دنیا آمده و مادر، فرزندش را ندیده، از دنیا رفته است.

نمیدانم به ناله‌های شقایق دهقان گوش بسپارم؟ به صدای عزادار رضا فیاضی از بهشت‌زهرای بحرانی دقت کنم؟ استوری‌های یک متصدی داروخانه را از رشت بخوانم که می‌گوید در کل گیلان دارو کمیاب شده؟ کمبودها به سرم و آب مقطر حتی رسیده! حالا قول واردات سرم داده‌اید تا بلکه این مساله پیش‌پاافتاده از «وضع بحران» درآید!

دیگر نمی‌دانیم باید چه کسی را مخاطب قرار دهیم!!

چقدر کارشناسان گفتند این رنگ‌بندی را رها کنید و به فکر واکسن باشید؟! چقدر گفتند این موج‌شماری بیهوده را بیخیال شوید و به فکر واکسن باشید؟! چقدر گفتند هیچ‌وقت رعایت‌های مردمی به 100درصد نمی‌رسد، به فکر واکسن باشید؟! بودید؟؟

بارها و بارها قول پوشالی دادید از میلیون‌ها دوز واکسن خریداری‌شده و تولیدی و تزریق آن به زودی زود! چه شد؟؟ خبر از داروخانه‌ها، اورژانس‌ها، آی‌سی‌یوها، کف بخش‌ها و حیاط بیمارستان‌ها دارید؟!

تعطیلی 6روزه چه دردی دوا کرد؟ تازه هزار بدبختی آورد! تعطیلی دوهفته‌ای هم که منوط شده به «بررسی‌های دقیقتر»؛ مردم دارند می‌میرند و جان‌های عزیز، دارند مثل برگ خزان، فرومی‌افتند از درخت شیرین زندگی. دیگر چه چیز را باید «بررسی دقیق‌تر» کنید؟!

هموطنانم! حالا که علی‌الظاهر باید خودمان مراقب خودمان باشیم (قبل از شیوع کرونا نامش «خودت بمال» بود) بکوشیم تا می‌توانیم از خود و دیگران به هر شکل که آموخته‌ایم و می‌توانیم حمایت و مراقبت کنیم و خودمان به داد خودمان برسیم تا با استقرار وزیر بهداشت و رئیس جمهور جدید ببینیم باید فریادمان را پیش چه کسی ببریم تا با مدیریت درست، از پس این وضع سیاه و عزا و تلخ و رنج، قدری آسودگی بیاید.

والله حق مردم این نیست! خدایا پناه بر خودت!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها