ابتلا به کرونا 510 هزار مسافر ورودی به کشور بررسی شد/انتقال 193 تن به قرنطینه

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایش سلامت بیش از 510 هزار نفر از مسافران ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا خبر داد.

ابتلا به کرونا 510 هزار مسافر ورودی به کشور بررسی شد/انتقال 193 تن به قرنطینه
کد خبر: 508896
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۴ ۱۲:۰۷:۱۸

اعتمادآنلاین| مهدی ولیپور، با اشاره به اجرای طرح پایش سلامت و مراقبت بهداشتی مسافران ورودی به کشور که از روزهای پایانی اسفند سال 1399 آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد، گفت: در اجرای این طرح که با همکاری جمعیت هلال احمر همراه با وزارت بهداشت در حال اجراست تا صبح امروز 14 مردادماه، وضعیت سلامت 510 هزار و 838 نفر از مسافران ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا مورد ارزیابی قرار گرفته و علائم کرونا در آنان کنترل شده است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه طی این مدت 193 نفر هم به دلیل دارا بودن علائم ابتلا به کووید19 به قرنطینه منتقل شدند، گفت: تاکنون 54 هزار و 990 نفر هم تست pcr و 72 هزار و 834 تست فوری کرونا از مسافران اخذ شده است.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه 471 نیروی عملیاتی در اجرای این طرح مشارکت دارند، گفت: این طرح در 28 ورودی کشور از جمله پایانه های مرزی، دریایی و هوایی در 16 استان کشور اجرا شده است.

ولیپور درباره زمان اجرای این طرح نیز گفت: اجرای طرح پایش سلامت مسافران ورودی به کشور تا هر زمانی که ستادملی مقابله با کرونا اعلام کند، ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها