کد خبر: 507877
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۸ ۰۷:۳۲:۲۴
| |

میزان شهریه مدارس غیردولتی چقدر است؟

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش درباره شهریه مدارس غیردولتی اظهار کرد: شهریه مدارس غیردولتی هفته آینده اعلام می‌شود. هفته آینده، جلسه‌ای با وزیر آموزش و پرورش داریم که این موضوع تعیین تکلیف می‌شود و شهریه‌های مدارس غیردولتی اعلام خواهد شد.

میزان شهریه مدارس غیردولتی چقدر است؟
کد خبر: 507877
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۸ ۰۷:۳۲:۲۴

اعتمادآنلاین| مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی از اعلام شهریه مدارس غیردولتی در هفته آینده خبر داد.

به گزارش فارس، سعید صالح مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش درباره شهریه مدارس غیردولتی اظهار کرد: شهریه مدارس غیردولتی هفته آینده اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: قرار بود با ستاد تنظیم بازار هماهنگ باشیم که تاکنون موارد را اعلام نکرده بودند.

صالح تصریح کرد: هفته آینده، جلسه‌ای با وزیر آموزش و پرورش داریم که این موضوع تعیین تکلیف می‌شود و شهریه‌های مدارس غیردولتی اعلام خواهد شد.

شهریه مصوب شامل هزینه‌های مرتبط با ارائه برنامه هفتگی مدارس و پیش‌دبستانی‌ها بر اساس ساعات مصوب شورای عالی آموزش‌وپرورش و ساعات فوق‌برنامه درسی مندرج در الگو تعیین شهریه است.

شهریه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مکمل و مربوط به برنامه‌ها یا فعالیت‌هایی که بنا به درخواست کتبی ولی دانش‌آموز، بر اساس نیازسنجی و مطلوبیت برای دانش‌آموزان، به‌منظور تنوع‌بخشی به فرصت‌های آموزشی و پرورشی (اعم از علمی، پرورشی، فرهنگی، ورزشی، مهارتی و خدمات مشاوره‌ای تربیتی و تحصیلی) منطبق با معیارها و اهداف دوره و پایه تحصیلی خارج از برنامه هفتگی (برنامه مصوب و فوق‌برنامه درسی) از سوی مدارس غیردولتی، ارائه می‌شود.

این فعالیت‌ها در طول هفته، پس از ساعات رسمی فعالیت واحد آموزشی، خارج از برنامه هفتگی (برنامه مصوب و فوق‌برنامه درسی) و پنج‌شنبه‌ها و با اخذ رضایت کتبی از ولی دانش‌آموز برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود. البته اردوها، بازدیدها و سایر فعالیت‌های غیرمستمر که زمان اجرای آن به‌صورت تراکمی روزانه است، مشمول این فعالیت‌ها نمی‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها