کد خبر: 506843
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ۰۹:۴۵:۳۴
| |

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر:

غربالگری کرونایی 484 هزار مسافر در بدو ورود به کشور/انتقال 189 نفر به قرنطینه

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایش سلامت484 هزار و 76 نفر از مسافران ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا خبر داد.

غربالگری کرونایی 484 هزار مسافر در بدو ورود به کشور/انتقال 189 نفر به قرنطینه
کد خبر: 506843
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ۰۹:۴۵:۳۴

اعتمادآنلاین| مهدی ولیپور ، با اشاره به اجرای طرح پایش سلامت و مراقبت بهداشتی مسافران ورودی به کشور که از روزهای پایانی اسفند سال 1399 آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد، گفت: در اجرای این طرح که با همکاری جمعیت هلال احمر همراه با وزارت بهداشت در حال اجراست تا صبح امروز دوم مرداد ماه، وضعیت سلامت 484 هزار و 76 نفر از مسافران ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا مورد ارزیابی قرار گرفته و علائم کرونا در آنان کنترل شده است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه طی این مدت 189 نفر هم به دلیل دارا بودن علائم ابتلا به کووید19 به قرنطینه منتقل شدند، گفت: این آمار نسبت به روز قبل یعنی اول مرداد ماه، دو نفر افزایش داشته است.

رییس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه تاکنون 48 هزار و 553 نفر تست pcr و 68 هزار و 173تست فوری کرونا از مسافران اخذ شده است، گفت: 471 نیروی عملیاتی در اجرای این طرح مشارکت دارند.

به گفته ولیپور، در حال حاضر این طرح در 28 ورودی کشور از جمله پایانه های مرزی، دریایی و هوایی اجرا می‌شود و اجرای آن تا هر زمانی که ستادملی مقابله با کرونا اعلام کند، ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها