کد خبر: 506403
|
۱۴۰۰/۰۴/۳۰ ۱۱:۰۹:۰۵
| |

حسن نبوتی، سرپرست فرمانداری ایذه:

مشکل بی‌آبی ایذه در حال پیگیری است

سرپرست فرمانداری ایذه با اشاره به اعتراض شهروندان این شهرستان نسبت به مشکلات بی‌آبی و خشکسالی گفت: این مطالبه در حال پیگیری است و انتظار می‌رود شهروندان از تجمع‌هایی که باعث سو استفاده سودجویان و معاندین شود خودداری کنند.

مشکل بی‌آبی ایذه در حال پیگیری است
کد خبر: 506403
|
۱۴۰۰/۰۴/۳۰ ۱۱:۰۹:۰۵

اعتمادآنلاین| حسن نبوتی سرپرست فرمانداری ایذه با اشاره به اعتراض شهروندان این شهرستان نسبت به مشکلات بی‌آبی و خشکسالی گفت: این مطالبه در حال پیگیری است و انتظار می‌رود شهروندان از تجمع‌هایی که باعث سو استفاده سودجویان و معاندین شود خودداری کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جوان او بیان داشت: عده‌ای از شهروندان گلایه‌مند از بی‌آبی در شهرستان با در دست داشتن بشکه خالی آب خواستار حل مشکل خود شدند و در پی این تجمع، ماموران نیروی انتظامی که در محل حضور داشتند با نهایت آرامش و متانت اقدام به صحبت با این شهروندان و درخواست برای آرامش کردند.

نبوتی با بیان اینکه در ادامه کار عده‌ای فرد ناشناس با حضور در میان جمعیت اقدام به سر دادن شعار و ایجاد تشنج کردند، تصریح کرد: مطالبه آب و مشکلات ناشی از آن در شهرستان به گوش مسئولان رسانده شد و انتظار داریم شهروندان فریب موج‌سواری سودجویان و معاندین را نخورند و به فراخوان‌ها جهت تجمعات توجه نداشته باشند تا مطالبه آن‌ها از طریق راه قانونی پیگیری و به نتیجه برسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها