محمد صالح هاشمی گلپایگانی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر:

حجاب شاید اولویت نباشد، اما فوریت است / 60 درصد از اساتید زن که در دانشگاه تدریس می‌کنند مجرد هستند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در شرایط فعلی جامعه حجاب شاید اولویت نباشد، اما فوریت است و از طرف مسئولان باید به طور جدی به آن توجه شود.

حجاب شاید اولویت نباشد، اما فوریت است / 60 درصد از اساتید زن که در دانشگاه تدریس می‌کنند مجرد هستند
کد خبر: 504898
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ۱۲:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمد صالح هاشمی گلپایگانی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اظهار کرد: متولیان امر در حوزه عفاف و حجاب و موضع گزری‌های گاه و بیگاه آن‌ها شرایط را به اینجا رسانده است.

به گزارش دیده‌بان ایران، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: در شرایط فعلی جامعه حجاب شاید اولویت نباشد، اما فوریت است و از طرف مسئولان باید به طور جدی به آن توجه شود.

وی افزود: دو تمدن اسلامی_ایرانی و غربی تقابل جدی با یکدیگر دارند و سال به سال در نماد فرهنگی اسلامی _ ایرانی نسبت به نظام لیبرال غربی پیشرفت چندانی نداشته‌ایم.

این مقام مسئول اضافه کرد: در حوزه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هجمه سنگینی به ما وارد شده و غرب زده‌ها و تفکرات غربی ضربات زیادی به ساست‌های اجرایی ما زده است.

وی خاطرنشان کرد: حجاب از نماد‌های قدیمی ایران و ایرانی بوده است و تقابل جدی فرهنگ غربی با فرهنگ عفاف و حجاب قابل چشم پوشی و فراموشی نیست.

هاشمی گلپایگانی گفت: وقتی آمار حجاب و رعایت عفاف کاهش پیدا کند آمار ازدواج و تمایل به فرزند آوری با کاهش شدید روبرو می‌شود و به جای آن نگهداری از حیواناتی، چون سگ جایگزین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فوریت شورای شهر تهران در تصویب ورود سگ‌ها به پارک‌ها نشان از نادیده گرفتن و کمرنگ شدن واقعیت‌های جامعه توسط افرادی با تفکراتی این چنینی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: 60 درصد از اساتید زن که در دانشگاه تدریس می‌کنند مجرد هستند و تمایلی به ازدواج و تشکیل خانواده ندارند و بالتبع طرز تفکر این افراد بر دانشجویان پسر و دختر تاثیر گذار خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها