کد خبر: 502837
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۸ ۰۹:۰۰:۰۳
| |

آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی برگزار نمی‌شود

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به شیوع موج پنجم کووید 19 و افزایش خطر سرایت پذیری ویروس دلتا، آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه در18 تیر امسال برگزار نمی‌شود.

آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی برگزار نمی‌شود
کد خبر: 502837
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۸ ۰۹:۰۰:۰۳

اعتمادآنلاین| معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به شیوع موج پنجم کووید 19 و افزایش خطر سرایت پذیری ویروس دلتا، آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه در18 تیر امسال برگزار نمی‌شود.

به گزارش فارس علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به جزئیات لغو و تعویق آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه در18 تیر، اظهار کرد: بیش از 236 هزار داوطلب از پایه نهم در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه ثبت‌نام کردند که قرار بود این آزمون در 18 تیر برگزار شود.

وی ادامه داد: به دلیل تغییر شرایط کرونایی کشور و به دستور مراجع ذیصلاح و با توجه به آغاز موج پنجم بیماری کووید19 و افزایش خطر سرایت پذیری ویروس دلتا، زمان برگزاری این آزمون‌ به تعویق افتاد.

کمرئی درخصوص اعلام زمان برگزاری آزمون، گفت: زمان آزمون مشخص نیست اما به محض مهیا شدن شرایط نسبت به اعلام زمان اقدام خواهد شد تا دانش‌آموزان آمادگی لازم را برای شرکت در آزمون داشته باشند.

وی افزود: تا زمان برگزاری آزمون، دانش‌آموزان می توانند در سایر مدارس مورد نظر با توجه به ضوابط استان‌ها و مناطق ثبت‌نام کنند و در صورت قبولی در آزمون، امکان انتقال آنها به مدرسه‌ای که در آن پذیرفته شده‌اند، فراهم خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها