کد خبر: 502736
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۷ ۱۳:۰۹:۰۰
| |

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران:

رئیس جمهور برای پیگیری درخواست‌های ناوگان حمل و نقل شهرداری تهران دستور داد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: رئیس جمهور بعد از این درخواست‌ها دستور داد که هر سه مورد را عملیاتی کنیم و مکاتبات لازم را انجام دادیم. در خصوص واکسیناسیون هم رئیس جمهور دستور اقدام را به وزیر بهداشت داد.

رئیس جمهور برای پیگیری درخواست‌های ناوگان حمل و نقل شهرداری تهران دستور داد
کد خبر: 502736
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۷ ۱۳:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران اظهار کرد: در زمان افتتاح ایستگاه شهرک آزمایش و مدافعان سلامت ما چند خواسته از رئیس جمهور مطرح کردیم. اولین خواسته ما بحث اولویت واکسیناسیون همکاران ما در تاکسیرانی، اتوبوسرانی و مترو بود، دومین درخواست ما درخصوص 420 دستگاه واگنی است که در ادامه قرارداد 630 دستگاهی است و هنوز محقق نشده و ما خواستیم قرارداد این 420 دستگاه واگن با واگن سازی تهران و حمایت شهرداری انجام شود که نیاز فوری شهر تهران است. درخواست سوم بحث اتوبوس‌ها بود که در مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد از منابع نفتی 5 هزار دستگاه اتوبوس تولید و وارد کشور شود.

به گزارش خبرنگاران جوان، وی ادامه داد: رئیس جمهور بعد از این درخواست‌ها دستور داد که هر سه مورد را عملیاتی کنیم و مکاتبات لازم را انجام دادیم. در خصوص واکسیناسیون هم رئیس جمهور دستور اقدام را به وزیر بهداشت داد. متاسفانه بعد از گذشت دو هفته از این دستور بازخوردی را از وزارت بهداشت نداشته ایم. بیش از 300 نفر از همکارانمان در تاکسیرانی به دلیل کرونا جان خود را از دست داده اند و خانواده‌ها و مسافران زیادی درگیر این ویروس شدند. تردد روزانه 80 هزار تاکسی در شهر تهران معضل بزرگی است که امیدوارم وزارت بهداشت این دستور را جدی بگیرد و در اولویت قرار بگیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها