کد خبر: 502550
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ۱۶:۰۹:۵۳
| |

علی‌محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران اعلام کرد:

تعطیلی دو هفته‌ای پارک‌ها و بوستان‌های پایتخت

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: بنابر مصوبه ستاد ملی کرونا و همچنین بخشنامه مدیریت بحران شهرداری تهران تمامی پارک‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تعطیل هستند.

تعطیلی دو هفته‌ای پارک‌ها و بوستان‌های پایتخت
کد خبر: 502550
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ۱۶:۰۹:۵۳

اعتمادآنلاین| مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از تعطیلی دو هفته‌ای پارکهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و بوستان‌های شهر تهران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به تعطیلی پارک‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در سطح شهر تهران اظهار کرد: بنابر مصوبه ستاد ملی کرونا و همچنین بخشنامه مدیریت بحران شهرداری تهران تمامی پارک‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تعطیل هستند.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران افزود: بر همین اساس، پارک‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای از روز گذشته به مدت دو هفته طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و مدیریت شهرداری تهران تعطیل شده و انتظار می‌رود شهروندان در این ارتباط همکاری را با مجموعه بوستان‌های شهر تهران داشته باشند.

مختاری ادامه داد: البته بوستان‌های محله‌ای تعطیل نیست، اما باز هم انتظار داریم تعداد کمتری از شهروندان به این بوستان‌ها مراجعه کنند تا انشاءالله با مدیریت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیک جدی کرونا را طی کینم.

وی افزود: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، بوستان‌های جنگلی که به عنوان بوستان‌های فرامنطقه‌ای محسوب می‌شوند نیز تعطیل هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها