کد خبر: 500182
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۲۸:۳۰
| |

محمدحسین فرهنگی، نمایندگان مجلس:

در تعیین وزرا و همکاران کارآمد اقدام شود / میزان تهیه فراورده‌های پروتئینی و لبنی مردم در خطر است

یک نماینده مجلس گفت: به رغم وجود مشکلات، هجمه‌ها، کارشکنی‌ها، کرونا و فضای سنگین تبلیغاتی مردم برای انتخاب سیدابراهیم رییسی پای صندوق‌های رای حاضر شدند و به رییس جمهور منتخب توصیه می‌کنم در تعیین وزرا و همکاران مناسب و کارآمد برای موفقیت دولت اقدام شود.

در تعیین وزرا و همکاران کارآمد اقدام شود / میزان تهیه فراورده‌های پروتئینی و لبنی مردم در خطر است
کد خبر: 500182
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۲۸:۳۰

اعتمادآنلاین| نماینده مردم تبریز با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک میزان تهیه گوشت قرمز و سفید، لبنیات و مواد پروتئینی در خطر خواهد بود، از دولت جدید خواست برای مشکل ساز نشدن این موضوع در نخستین اقدام برای حل آن اقدام کند.

به گزارش ایرنا، «محمدحسین فرهنگی» روز سه‌شنبه و در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله بهشتی(ره) خطاب به رییس جمهور منتخب گفت: به رغم وجود مشکلات، هجمه‌ها، کارشکنی‌ها، کرونا و فضای سنگین تبلیغاتی مردم برای انتخاب سیدابراهیم رییسی پای صندوق‌های رای حاضر شدند و به رییس جمهور منتخب توصیه می‌کنم در تعیین وزرا و همکاران مناسب و کارآمد برای موفقیت دولت اقدام شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه کارایی و کارآمدی مجلس و برخی از کمیسیون‌های زیر سوال جدی است، گفت: اهتمامی از سوی مدیریت مجلس برای اصلاح آن وجود ندارد و از پیشنهادهای موثر استقبال نشده و لابی گری و ابراز ارادت های مشمئزکننده، فرصت‌ها را به تهدید تبدیل کرده است.

وی از مجریان و ناظران انتخابات شوراهای اسلامی نیز خواست در فرصت های محدود باقیمانده، امانت داری، دقت در رسیدگی به اعتراضات و شکایات و تسریع در تعیین تکلیف شوراهای اسلامی را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرهنگی در ادامه با هشداری به دولت آینده اظهار داشت: در آینده نزدیک، گوشت قرمز، گوشت سفید، شیر و لبنیات و مواد پروتئینی در خطر است و اگر این شرایط تداوم یابد شروع کار دولت جدید با مشکل جدی خواهد بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با ابراز امیدواری از تشکیل دولتی توانمند و کارآمد برای تحقق خواسته ملت ایران درباره برخی از مسائل حوزه انتخابیه خود نیز گفت: آب شرب نسبت به سایر مسائل در اولویت است و باید استاندار و مسوولان ذیربط در این باره اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینمکه در سال گذشته وزارت تعاون و مجموعه‌های سازمان بازنشستگی و تأمین اجتماعی(شستا) به رغم توصیه های فراوان برای بهسازی نیروگاه تبریز اقدام نکردند، اظهار داشت: این موضوع سبب می‌شد از آلایندگی آن به علت مصرف سوخت مازوت در امان باشیم و صرفه جویی آب انجام شود.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: قرار بود بهره برداری از خط ریلی میانه به تبریز تا ایستگاه خاوران انجام شود که با تسریع در این بهره برداری یکی از انتظارات مردم آذربایجان محقق می‌شود.




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها