کد خبر: 499927
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۱۵:۲۷:۰۰
| |

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران اعلام کرد:

آغاز موج پنجم ویروس کرونا در چند شهر و استان تهران

استاندار تهران گفت: علی رغم همه پیچیدگی و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستیم شرایط قابل کنترلی را برای ویروس کرونا شاهد هستیم. خیز موج پنجم در بعضی از استان‌ها شروع شده و در تهران هم کم کم به این سمت می‌رویم.

آغاز موج پنجم ویروس کرونا در چند شهر و استان تهران
کد خبر: 499927
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۱۵:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| استاندار تهران از شروع موج پنجم ویروس کرونا در چند شهر کشور و استان تهران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا استان تهران اظهار کرد: علی رغم همه پیچیدگی و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستیم شرایط قابل کنترلی را برای ویروس کرونا شاهد هستیم. خیز موج پنجم در بعضی از استان‌ها شروع شده و در تهران هم کم کم به این سمت می‌رویم.

وی افزود: در هفته اخیر بیماران سرپایی و همچنین بستری‌ها در بخش‌های عادی و ویژه به صورت آرام در حال افزایش بوده اند.

محسنی بندپی ادامه داد: از ابتدا که این خیزش شروع می‌شود باید همه اقدامات کنترلی و حمایتی انجام شود. مثلا در فیروزکوه گزارش شده که استفاده از ماسک کمتر شده است. استفاده از ماسک به عنوان مهم‌ترین و اثر بخش‌ترین کار برای ایمنی است. آن مقداری از واکسن که بر اساس جمعیت سالمند‌ان و بقیه فاکتور‌ها حق استان بود تکلیف شده تا به استان داده شود.

محسنی بندپی گفت: در صندوق‌های رای حدود 77.7 درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشتیم که نظارت و کنترل دقیق توسط دستگاه‌هایی که عهده دار این وظیفه بودند را نشان می‌دهد.


وی افزود: هنوز سرانه تخت‌های بیمارستانی ما کم است و امیدواریم تجهیز و راه‌اندازی قسمت‌هایی از بیمارستان شهدای تجریش هم هر چه سریعتر به اتمام برسد.


در حال تکمیل...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها