کد خبر: 498128
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ۱۳:۳۷:۳۸
| |

علیرضا زالی:

انجام 68 کارآزمایی بالینی بزرگ در حوزه کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: 68 کارآزمایی بالینی بزرگ در حوزه کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری انجام شده است.

انجام 68 کارآزمایی بالینی بزرگ در حوزه کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری
کد خبر: 498128
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ۱۳:۳۷:۳۸

اعتمادآنلاین| علیرضا زالی روز سه شنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از فاز دوم بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) در جمع خبرنگاران افزود: در این بیمارستان علاوه بر انجام کارهای درمانی، در حوزه تحقیقات کرونا هم در عرصه ملی و بین المللی انجام شده است.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: تاکنون بیش از 244 پروزه مرتبط با کرونا در این بیمارستان طراحی شده که 167 پروژه به اتمام رسیده است.

زالی تصریح کرد: از آعاز بیماری کرونا تا کنون در بیمارستان مسیح دانشوری 7 هزار و 852 بیمار بدحال کرونایی بستری شدند که 85 درصد آنان بهبودی کامل پیدا کرده و مرخص شدند.


وی افزود: همچنین 93 هزار بیمار سرپایی کرونایی در این بیمارستان درمان شدند.

وی گفت: بیش از 10 هزار و 173 بیمار در خیز چهارم در این بیمارستان به صورت سرپایی درمان شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ظرفیت بیمارستان امام حسن مجتبی را 377 تخت اعلام کرد و گفت: این بیمارستان در 12 طبقه و به مساحت 17 هزار متر مربع بنا احداث شده است.

زالی افزود: امروز بخش انکولوژی این بیمارستان با ظرفیت 42 تخت راه اندازی شد. پیش بینی می شود تا پایان مرداد ماه، 8 درصد باقیمانده کارهای عمرانی و تجهیز این بیمارستان به اتمام برسد.

فاز دوم بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) با حضور ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علی اکبر ولایتی رییس بیمارستان مسیح دانشوری و علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امروز ( اول تیر ماه ) در محوطه بیمارستان مسیح دانشوری، راه اندازی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها