کد خبر: 497790
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۴:۲۷:۰۰
| |

حجت الله عبدالمکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی:

محور اصلی دولت سیزدهم مسئله اقتصاد است / رئیسی کارنامه پرباری دارد / قوه قضائیه امروز، با سه سال پیش قابل مقایسه نیست

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی گفت: محور اصلی دولت سیزدهم اقتصاد است و سیاست و فرهنگ و امنیت و همه این‌ها همیشه مهم بوده و باید به آن‌ها پرداخته شود. این مشکلات در سال‌های اخیر چالشی شده و مردم ما را اذیت کرده است.

محور اصلی دولت سیزدهم مسئله اقتصاد است / رئیسی کارنامه پرباری دارد / قوه قضائیه امروز، با سه سال پیش قابل مقایسه نیست
کد خبر: 497790
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۴:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت الله عبدالمکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آقای ابراهیم رئیسی چه ویژگی‌هایی دارد اظهار کرد: آقای رییسی چند ویژگی مهم دارد که توانست منتخب مردم ایران شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی افزود: او تجربه بسیار بالایی در کار‌های مختلف دارد و نظام اداری و اجتماعی کشور را خیلی خوب می‌شناسند و در سال‌های اخیر که در قوه قضاییه بوده تمام مسائل کشور را با دقت دنبال می‌کرده است.

وی ادامه داد: او کارنامه بسیار پرباری دارد و هر جایی که حضور پیدا کند باعث تحول می‌شود و قوه قضائیه امروز با سه سال پیش قابل مقایسه نیست و کسانی که دنبال می‌کنند و تخصص در این زمینه دارند تایید می‌کنند.

عبدالملکی افزود: مسئله بعدی برنامه هست. آقای رئیسی به جهت شخصیتی که دارد، محلی برای مراجعه همه جریان‌های تخصصی کشور شده و در این دو سه ماه اخیر که مسئله انتخابات مطرح شد و ثبت نام کرد، همه متخصصین کشور برنامه‌های خود را ارسال می‌کردند. این نشان می‌دهد که او کسی است که می‌تواند همه ظرفیت‌ها را جمع کند و لذا همه افراد از همه جناح‌ها و جریان‌ها برنامه اقتصادی و دیگر برنامه‌ها را در حوزه فرهنگ و سیاست ارائه دادند.

وی در پاسخ به این سوال که هر کدام از این ویژگی‌ها در تمرکز دولت سیزدهم روی کدام محورها، محقق می‌شود، گفت: طبیعتا محور اصلی اقتصاد است و سیاست و فرهنگ و امنیت و همه این‌ها همیشه مهم بوده و باید به آن‌ها پرداخته شود. این مشکلات در سال‌های اخیر چالشی شده و مردم ما را اذیت کرده است.

وی ادامه داد: آقای رئیسی در حوزه معیشت تاکید بر جذب دارد و بر روی چهار محور اساسی مهم برای اشتغال که بیش از 5 میلیون جمعیت بیکار و شبه بیکار در کشور وجود دارد تاکید می‌کند و برای آن‌ها برنامه مفصل ارائه شده تا ساماندهی اشتغال انجام شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها