کد خبر: 496755
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۸ ۱۴:۵۱:۲۰
| |

سردار حمیدی خبر داد؛

پلیس از ورود کامیون‌ها به تهران جلوگیری می‌کند

رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ورود وسایل نقلیه سنگین به شهر تهران ممانعت به عمل خواهند آورد.

پلیس از ورود کامیون‌ها به تهران جلوگیری می‌کند
کد خبر: 496755
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۸ ۱۴:۵۱:۲۰

اعتمادآنلاین| سردار محمد حسین حمیدی، از لغو محدودیت‌های تردد شبانه امروز به منظور سهولت تردد شهروندان در روز انتخابات و ممنوعیت تردد کامیون‌ها در روز جمعه تا ساعت 3 بامداد شنبه خبر داد.

به گزارش مهر، وی افزود: با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت‌های تردد شبانه دیروز و امروز لغو گردیده و شهروندان تهرانی می‌توانند جهت سهولت رفت و آمد و رفتن به شعب اخذ رأی، تردد نمایند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ همچنین افزود: ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های تردد نیز برای وسایل نقلیه سنگین برای ورود به شهر تهران از ساعت 06:00 روز جمعه مورخ 28/‏03/‏1400‬ الی 03:00 شنبه مورخ 29/‏03/‏1400‬ اعمال گردیده که تیم‌های مستقر پلیس راهور تهران بزرگ از تردد و ورود اینگونه وسایل نقلیه به شهر تهران ممانعت بعمل خواهند آورد.

وی ادامه داد: همکاران بنده از روزها قبل به خاطر آنکه بتوانند روز باشکوهی را برای هموطنان عزیز شکل دهند آمادگی کامل داشته و از ابتدای ساعات اولیه امروز در حدود 4600 شعبه اخذ رأی حضور دارند و طرح‌های ترافیکی خاصی را در اطراف شعب اخذ رأی اجرا می‌کنند.

سردار حمیدی ادامه داد: تیم‌های راهور تهران بزرگ بازدیدهای اولیه صبح را انجام داده اند و تا پایان رأی گیری و تا آخرین لحظه و پس از شمارش آرا و اعلام نتایج نیز حضور فعال خواهند داشت و در آماده باش کامل و صد درصدی هستند.

وی گفت: امیدواریم با این همکاری و حضور خوبی که همه دارند بتوانیم انتخابات پرشوری را مثل دوره‌های قبل داشته باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها