کد خبر: 496446
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ ۱۲:۰۷:۰۰
| |

کیوان ظهیری، فرمانده انتظامی غرب استان تهران:

انتخابات 1400| امنیت انتخابات توسط عوامل انتظامی تأمین خواهد شد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: امنیت انتخابات با تدابیر قانونی توسط عوامل انتظامی تأمین خواهد شد تا از امانت مردم صیانت و پاسداری شود و نقش نیروی انتظامی در این زمینه بی بدیل خواهد بود.

انتخابات 1400| امنیت انتخابات توسط عوامل انتظامی تأمین خواهد شد
کد خبر: 496446
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ ۱۲:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| کیوان ظهیری، فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران انتظامی و مشارکت سایر دستگاه‌های متولی، زمینه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی شهر و روستا در غرب استان تهران فراهم شده است تا بار دیگر مردم برای اداره کشور، سرنوشت خویش را با سازوکار انتخابات رقم بزنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده انتظامی غرب استان تهران، انتخابات را یکی از عرصه‌های تجلی مردم سالاری در نظام اسلامی ایران برشمرده و گفت: در همین راستا، همگام با شهروندان و امت همیشه در صحنه شهرستان‌های شهریار، رباط کریم، اسلامشهر، قدس، ملارد و بهارستان، کارکنان انتظامی غرب استان تهران ضمن برقراری نظم و امنیت و آرامش در حوزه‌های انتخابیه، در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی شهر و روستا شرکت خواهند کرد.

سردار ظهیری افزود: در آستانه انتخاباتی سرنوشت ساز و مهم، دشمنان انقلاب، کمر همت بسته‌اند تا با تشویق مردم برای عدم مشارکت در این عرصه مهم، به اقتدار و امنیت کشورمان ضربه بزنند، لذا ما باید به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری "مدظله العالی" ضمن شرکت در انتخابات، دیگران را نیز برای حضور در سرنوشت کشور تشویق کنیم تا حضور پرشور مردم در انتخابات باعث تثبیت امنیت، اقتدار و قدرت کشور در جهان شود.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی، آمادگی کامل برای صیانت آرای مردم در سطح استان را دارد، افزود: برای تامین امنیت شعب اخذ رای در غرب استان تهران بیش از 4 هزار و 587 نفر نیرو برای یک هزار و 336 صندوق رای در سطح 6 شهرستان تابعه غرب استان تهران به کارگیری خواهند شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهارداشت: امنیت انتخابات با تدابیر قانونی توسط عوامل انتظامی تأمین خواهد شد تا از امانت مردم صیانت و پاسداری شود و نقش نیروی انتظامی در این زمینه بی بدیل خواهد بود.

سردار ظهیری از اجرای تمهیدات ترافیکی پلیس در زمان برگزاری انتخابات خبر داد و اظهار داشت: یکی از وظایف مهم پلیس راهور، روانسازی ترافیک در محدوده شعب اخذ رای و صندوق هاست که در این راستا از شهروندان می‌خواهیم که در این امر با ماموران پلیس همکاری کنند.

گفتنی انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و شورای اسلامی شهر و روستا در 6 شهرستان غرب استان تهران همزمان با سراسر کشور در روز جمعه 28 خردادماه سال 1400 برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها