کد خبر: 495839
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ۱۱:۲۲:۴۷
| |

دریادار سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش:

نیروی هوایی ارتش برای مقابله با کرونا موفقیت‌ بوده است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکنون در تمامی عرصه‌ها عملکرد موفقیت آمیزی داشته و همواره در کنار مردم منشا خدمات بوده است و در عرصه خدمت رسانی به مردم نیز همواره پا دررکارب ملت شریف ایران بوده است.

نیروی هوایی ارتش برای مقابله با کرونا موفقیت‌ بوده است
کد خبر: 495839
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ۱۱:۲۲:۴۷

اعتمادآنلاین| معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش به واسطه بیمارستان بعثت کارهای ارزشمندی را در حوزه مقابله با بیماری کرونا انجام داده است.


به گزارش مهر، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز(سه‌شنبه 25 خردادماه) در حاشیه افتتاح مجموعه دندانپزشکی دکتر تابش با اشاره به خدمات فزاینده نهاجا در عرصه خدمات رسانی به مردم اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکنون در تمامی عرصه ها عملکرد موفقیت آمیزی داشته و همواره در کنار مردم منشا خدمات بوده است.

سیاری با اشاره به ماموریت های رزمی این نیرو گفت: نیروی هوایی در حوزه دفاع از تمامیت ارضی و حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران در هوا، زمین و دریا همواره زبانزد بوده است و در عرصه خدمت رسانی به مردم نیز به ویژه در حوزه بحران‌ها و بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله همواره پا دررکارب ملت شریف ایران بوده است.

وی با بیان اینکه نیروی هوایی در حوزه مقابله با بیماری کرونا نیز تاکنون منشا خدمات ارزشمندی بوده است افزود: نهاجا در پایتخت به ویژه در منطقه 13 به واسطه بیمارستان بعثت کارهای ارزشمندی را در حوزه مقابله با بیماری کرونا انجام داده است.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: احداث، تجهیز و بهره برداری از این مجموعه دندانپزشکی که امروز در شرق تهران افتتاح شد یکی دیگر از اقدامات ارزشمند نیروی هوایی در جهت خدمت به مردم است و امیدواریم نیروی هوایی در مسیر پر افتخار خدمت به مردم گام های مستمر بردارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها