کد خبر: 494916
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۱۲:۵۹:۰۱
| |

دریادار سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش:

تنوع مطلوب در موشک‌‌ها نیرو‌های مسلح را خودکفا در حوزه‌های رزم زمینی کرده است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: تنوع مطلوب در موشک‌های دوش‌پرتاپ، مهمات هواپایه و زمین‌پایه و تولید سلاح‌های روزآمد توانسته است نیرو‌های مسلح را در عموم حوزه‌های رزم زمینی خودکفا کند.

تنوع مطلوب در موشک‌‌ها نیرو‌های مسلح را خودکفا در حوزه‌های رزم زمینی کرده است
کد خبر: 494916
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۱۲:۵۹:۰۱

اعتمادآنلاین| امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران از نمایشگاه دستاورد‌ها و پیشرفت‌های صنعت دفاعی در حوزه رزم زمینی بازدید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سیاری در این بازدید با ابراز خُرسندی نسبت به عملکرد سازمان صنایع دفاع در سال‌های اخیر اظهار کرد: این سازمان در چند سال گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در ابعاد مختلف داشته است.

وی با اشاره به وجوه ممتاز تولیدات سازمان صنایع دفاع گفت: اعتماد به تخصص و توان مهندسین و متخصصین ایرانی، هوشمندسازی، نقطه‌زنی، تحرّک و توانمندی کافی تجهیزات از جمله ویژگی‌های محصولاتی است که در این نمایشگاه مشاهده شد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در ادامه با اشاره به تنوع محصولات به‌خصوص موشک‌ها و مهمات افزود: تنوع مطلوب در موشک‌های دوش‌پرتاپ، مهمات هواپایه و زمین‌پایه و تولید سلاح‌های روزآمد توانسته است نیرو‌های مسلح را در عموم حوزه‌های رزم زمینی خودکفا کند.

دریادار سیاری در ادامه به توانمندی و تجربه بالای «ساصد» در تولید خودرو‌های تاکتیکی و نظامی اشاره و بیان کرد: آرزو می‌کنم در آینده‌ای نه‌چندان دور تمام حوزه‌های رزم از خودرو‌های تولید سازمان صنایع دفاع در ابعاد و کاربری‌های مختلف استفاده کنند.

وی همچنین با اشاره به همکاری مطلوب سازمان صنایع دفاع در حوزه‌های غیرنظامی و بازرگانی تأکید کرد: همکاری‌های صنعت دفاعی در این حوزه‌ها می‌تواند مسیر خودکفایی و استقلال کشور را هموارتر ساخته و بستر مناسبی را برای مانع‌زدایی از تولید در کشور ایجاد کند.

معاون هماهنگ کننده ارتش در پایان خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح به داشتن این صنعت دفاعی و این خودکفایی در تولید تجهیزات نظامی و بازرگانی افتخار می‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها