کد خبر: 490710
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۱۱:۴۲:۰۴
| |

درپی ممنوعیت تردد بین استانی از ۱۲خرداد؛

فرمانداری تهران مجوزی برای سفر صادر نمی‌کند

مشاور و رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران از ممنوعیت سفرهای بین استانی از 12 تا 17 خردادماه خبر داد و از تهرانی ها در خواست کرد تا از تجمع در مقابل فرمانداری تهران به منظور گرفتن برگه تردد بین استانی خودداری کنند و فرمانداری مجوزی صادر نمی کند.

فرمانداری تهران مجوزی برای سفر صادر نمی‌کند
کد خبر: 490710
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۱۱:۴۲:۰۴

اعتمادآنلاین| ایمان قربانی مشاور فرماندار و رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران اظهار کرد: با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، با توجه به تعطیلات پیش رو در روزهای 14 و 15 خرداد، به منظور کنترل بیشتر بیماری، از ساعت 11 روز چهارشنبه12 خرداد تا ساعت 12 ظهر دوشنبه 17 خرداد تردد بین استانی ممنوع و هیچ گونه تردد بین استانی نخواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به تجمع شهروندان تهرانی در مقابل فرمانداری تهران به منظور گرفتن برگه تردد بین استانی، اظهار کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا با توجه به نظر ستاد ملی کرونا به فرمانداری تهران مراجعه نکنند و جهت قطع زنجیره بیماری تعطیلات پیش رودر خانه بمانند و در جهت کمک به کادر پزشکی و پرستاری است با حجم انبوه ورودی بیمارستان ها مواجه نشویم.

قربانی افزود: از شهروندان تهرانی برای کنترل و مهار این بیماری و اجرای دقیق تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا از شهروندان خواهشمند است از تردد بین استانی خوداری نمایند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها