کد خبر: 487187
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۱۳:۱۴:۰۰
| |

سمیه محمودی، نماینده شهرضا در مجلس:

لایحه رتبه‌بندی معلمان را در دستور کار قرار بگیرد / رتبه‌بندی معلمان باید شامل حال کلیه فرهنگیان شاغل و بازنشسته شود

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از اینکه لایحه رتبه بندی معلمان بالاخره به مجلس شورای اسلامی ارائه شد، از هیات رییسه مجلس خواست که این لایحه را در دستور کار صحن قرار دهد.

لایحه رتبه‌بندی معلمان را در دستور کار قرار بگیرد / رتبه‌بندی معلمان باید شامل حال کلیه فرهنگیان شاغل و بازنشسته شود
کد خبر: 487187
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۱۳:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سمیه محمودی، نماینده شهرضا در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: پس از سال‌ها لایحه رتبه‌بندی معلمان به عنوان موثرترین قشر جامعه به مجلس رسید و در کمیسیون آموزش و تحقیقات تصویب شد، اما این لایحه نواقص قابل توجهی دارد که باید برطرف شود، رتبه‌بندی معلمان باید شامل حال کلیه فرهنگیان شاغل و بازنشسته و کلیه واحدهای آموزش و پرورش اعم از اداری و آموزشی شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بر همین اساس هیأت رییسه لایحه رتبه‌بندی معلمان را در دستور کار قرار دهد و برای رفع نواقص به صورت دو شوری بررسی گردد.

نماینده شهرضا خطاب به وزیر راه و وزیر صنعت متذکر شد: کامیون‌داران به عنوان چرخ محرک تولید و صادرات با مشکلات زیادی از جمله تامین لاستیک روبرو هستند، دو وزارت مذکور باید مشکلات این قشر را اورژانسی بررسی کنند، از سوی دیگر برخی از شرکت‌ها ارز 4200 تومانی دریافت کرده‌اند اما تاکنون واردات نداشته‌اند، این موضوع باید اکنون بررسی شود.

محمودی در پایان خطاب به وزیر آموزش پرورش بیان کرد: خدمتگزاران زحمتکش نمی‌دانند کارمند هستند یا کارگر، در زمان عیدی دادن کارمند محسوب می شوند ولی در زمان های دیگر کارگر، در بدترین شرایط زندگی می‌کنند و حق‌الزحمه آنها بسیار اندک است، از هیأت رئیسه مجلس درخواست داریم که این موضوع را پیگیری کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها